پرش به محتوا

سراسر تهران   88985733

دفتر غرب   66323406

اپراتور 24 ساعته 09121735074

کاربر گرامی، با توجه به اینکه تمامی خدمات ارائه شده در مجموعه تهران تعمیرگاه تابع قوانین امده در این بخش است، مطالعه آن پیش از استفاده از خدمات الزامی است. ثبت نام یا استفاده از تهران تعمیرگاه به معنای پذیرش این شرایط و قبول کلیه قوانین از طرف شما می‌باشد. شرکت ممکن است شرایط استفاده از خدمات را در طول زمان تغییر دهد. این تغییرات از طریق پیامک یا ای‌میل به تمامی کاربران اطلاع داده خواهد شد؛ استفادۀ مستمر کاربران از تهران تعمیرگاه به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است

تعاریف و اصطلاحات

1 الفاظ

الفاظ زیر دارای معانی مشروح هستند.

۱-۱ تهران تعمیرگاه: وبسایت مجازی است. در واقع پل ارتباطی بین ارائه دهنده سرویس ،خدمات از یک سو و بین مشتری یا خدمات گیرنده از سوی دیگر است.

۱-۲ کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که در مجموعه تهران تعمیرگاه ثبت نام نماید این فرد می‌تواند اعم از مشتری و متخصص باشد.

۱-۳ مشتری: کاربری که متقاضی خدمات تهران تعمیرگاه است؛

۱-۴ متخصص: عبارت است از کارشناسانی که به‌طور‌ رسمی همکاری خود را با تهران تعمیرگاه آغاز کرده باشد.

۱-۵ سرویس هرگونه خدمتی که توسط متخصصان به مشتری ارائه گردد.

۱-۶ خدمات تهران تعمیرگاه: خدماتی که تهران تعمیرگاه در راستای ارتباط مشتری و متخصص ارائه می‌­دهد.

۱-۷ حساب کاربری: شامل صفحه شخصی، نام کاربری و سابقه فعالیت کاربر، که پس از ثبت نام در وبسایت رسمی تهران تعمیرگاه صورت می گیرد.

2 خدمات، سرویس‌ها و شرایط

2.1 تهران تعمیرگاه مستقیماً هیچ‌گونه سرویسی ارائه نمی‌نماید، بلکه تنها ایجاد کننده پل ارتباطی بین مشتری و متخصصان جهت تسهیل در ارائه و دریافت سرویس می باشد به این صورت که متخصص میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن دارای اختیار است و مشتری نیز پس از تماس متخصص و هماهنگی تا قبل از رسیدن متخصص به محل مشتری می‌‌تواند از درخواست خود انصراف دهد. بدین ‌وصف، هر سفارشی که در قالب تهران تعمیرگاه انجام می‌گیرد ‌یک قرارداد مستقل مابین متخصص و مشتری بوده و خدمات تهران تعمیرگاه تنها زمینه‌ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و متخصص است.

2.2

تهران تعمیرگاه با پیگیری‌های پی در پی و نظارت کامل بر نظرات مشتریان برای خدمات ارائه شده، سعی در فراهم ساختن بستری شفاف و سرعت بخشیدن و تسهیل سفارش گذاری دارد. لیکن باید در نظر داشت، با توجه به نسبی بودن مفهوم کیفیت و مجزا بودن قرارداد مشتری با متخصص از توافقات تهران تعمیرگاه با کاربران، تهران تعمیرگاه هیچ‌گونه مسئولیتی- اعم از مدنی و کیفری- در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائه شده و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.

2.3

خدمات تهران تعمیرگاه شامل ارائه سهولت سفارش گذاری، پیشنهاد متخصصان ، ایجاد شفافیت قیمت خواهد‌ بود.

2.4

تهران تعمیرگاه همواره در تلاش برای بهبود بخشی به خدمات خود و جلب رضایت کاربران است. در همین راستا ممکن است ویژگی‌ها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کند و همچنین ممکن است یکی از سرویس‌ها را به‌طور کامل متوقف کرده یا به حالت تعلیق در آورد. لذا ادامه استفاده‌‌ کاربر از خدمات تهران تعمیرگاه به معنای پذیرش این تغییرات خواهد بود.

2.5 همچنین کپی‌برداری از اطلاعات متخصصین و یا مشتریان، محتوی، طراحی و تصاویر به کار رفته در سایت تهران تعمیرگاه، چه به شکل دستی و یا خودکار، ممنوع می‌باشد. انتشار مطالب با لینک دادن به منبع بلا مانع است.

2.6 با توجه به ماهیت خدمات تهران تعمیرگاه، کاربر می‌پذیرد که اطلاعات لازم از جمله آدرس و شماره تماس معتبر و سایر اطلاعاتی که برای تکمیل ارائه خدمات ضروری باشد را، با علم به این موضوع که برخی از این اطلاعات در اختیار متخصص و یا مشتری مخاطب سفارش قرار خواهد گرفت، با رضایت کامل در اختیار تهران تعمیرگاه قرار دهد.

2.7

 کاربر می‌پذیرد که پس از اتمام خدمت از اطلاعاتی که در نتیجه‌ی استفاده از خدمات تهران تعمیرگاه کسب نموده است استفاده نکند و از ذخیره‌ی این اطلاعات به هر شکل اجتناب نماید. هر گونه استفاده مستقیم یا غیر مستقیم از اطلاعات مذکور که از محدوده اهداف و خدمات تهران تعمیرگاه خارج باشد، تخطی محسوب شده مسئولیت آن تماماً به عهده فرد خاطی بود است و حق پیگیری از طریق پلیس فتا و سایر مراجع قضایی ذی‌صلاح را برای تهران تعمیرگاه ایجاد می‌کند.

2.8 کاربر باید دارای اهلیت باشد. بنابراین داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی کاربر، به عنوان اماره قانونی، برای استفاده از تهران تعمیرگاه شرط است.

2.9 در کلیه مراحل استفاده از تهران تعمیرگاه، کاربران موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.

2.10

کاربر می‌پذیرد تمامی تغییرات، اصلاحاتی را که در خصوص استفاده از خدمات تهران تعمیرگاه و شرایط آن ارسال‌‌ می‌گردد را مطالعه نماید. لذا هرگونه استفاده از تهران تعمیرگاه به منزله‌ی اطلاع کامل و موافقت با موارد مذکور خواهد بود.

2.11  کاربر می‌‌پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی شرکت است و شرکت می‌‌تواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون دلیل، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفاده‌ی کاربر از خدمات تهران تعمیرگاه گردد.

2.12  استفاده از مجموعه تهران تعمیرگاه منوط به داشتن حساب کاربری است. هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری است. در خصوص اشخاص حقوقی، فرد افتتاح ‌کننده حساب کاربری، باید نماینده قانونی شرکت باشد. وارد کردن اطلاعات دقیق شرکت الزامیست.

2.13  کاربر می‌پذیرد اطلاعات درخواست شده توسط تهران تعمیرگاه را به طور صحیح و دقیق ارائه نماید و در صورت نیاز به تغییر اطلاعات فورا نسبت به به‌روز‌رسانی آن‌ها اقدام نماید. مسئولیت عدم تطابق اطلاعات با واقعیت و عواقب ناشی از آن بر عهده خود کاربر است.

2.14

 هر کاربر با ثبت‌نام در تهران تعمیرگاه و ایجاد حساب کاربری به نام خود، صحت انتساب تمام داده پیام‌‌های صادره از حساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می‌‌نماید.

2.15  مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری انجام می‌‌شود، به‌عهده صاحب حساب کاربری است، لذا کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار شخص دیگری قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید

تبصره

1: در صورت دسترسی اشخاص ثالث به حساب کاربری، کاربر میبایست برای انجام پیگیری‌های بیشتر شرکت را مطلع سازد.

تبصره 2: شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث که ممکن است موجب بوجود امدن اشکال در حساب کاربری کاربر گردد، نخواهد داشت.

2.16 حساب کاربری باید بر اساس قوانین حاکم، قرارداد حاضر، در راستای اهداف قانونی و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری مجموعه تهران تعمیرگاه به کار گرفته شود.

در صورتی که کاربر مایل به بستن حساب کاربری خود در تهران تعمیرگاه باشد، می‌تواند با تماس با شرکت نسبت به این امر اقدام نماید. در این صورت حساب وی از طرف تهران تعمیرگاه مسدود خواهد گردید. لیکن برخی اطلاعات مانند تراکنش‌های مالی سابق به دلایل قانونی قابل حذف نیست و در تهران تعمیرگاه باقی خواهد ماند.

2.17 ثبت سؤال، نظر و یا پیشنهادات مشتریان در خصوص خدمات ارائه‌شده و مطالب سایت امکان‌پذیر است. و تهران تعمیرگاه مجاز است نظری را حذف نماید. همچنین نمایش نظرات کاربران به هیچ وجه به معنی تأیید فنی تهران تعمیرگاه درباره محتویات نظر نیست.

3 ثبت سفارش

3.1 برای استفاده از خدمات تهران تعمیرگاه، مشتری باید در سایت ثبت نام کرده و سفارش خود را نهایی نماید. در صورتی که نهایی شدن سفارش معلق بماند، سفارش به تهران تعمیرگاه ابلاغ نشده و تهران تعمیرگاه قادر به انجام خدمت نخواهد بود.

3.2  مشتری موظف است کلیه اطلاعات خاص، از جمله خرابی بخشی از دستگاه خود اعم از عتیقه بودن و یا هر توضیحی که ممکن است در تصمیم متخصص برای قبول یا رد خدمت موثر باشد را در بخش توضیحات ذکر نماید. توافق های غیر کتبی مشتری با متخصص به هیچ وجه قابل پیگیری توسط تهران تعمیرگاه نخواهد بود.در صورتی که مشتری کوتاهی نماید ، هزینه‌ای کارشناسی و ایاب و ذهاب ، به عهده وی خواهد بود.

3.3  پس از توافقات نهایی مشتری یا خدمات گیرنده موظف است در زمان مقرر و نشانی‌ که در درخواست سرویس ثبت شده ‌است حضور یابد، در غیر این صورت شرکت مجاز خواهد بود هزینه ایاب و ذهاب متخصص به اضافه هزینه ضرر و زیان احتمالی به علت از دست دادن وقت برای انجام سرویس دیگر. وصول این مبلغ، نافی اختیار شرکت برای انسداد حساب کاربری مشتری موصوف نخواهد بود.

 4 حقوق و تعهدات شرکت

4.1 تهران تعمیرگاه متعهد به اجرای قوانین جمهوری اسلامی در کلیه فعالیت‌­های خود خواهد بود.

4.2 شرکت متعهد به تلاش برای ارائه‌ی سرویس پرسرعت و باکیفیت است و در این راستا با به‌روزرسانی مداوم تارنما و نرم‌افزارها، متناسب با نیاز کاربران، سطح خدمات ارائه‌شده را ارتقاء می‌بخشد.

4.3 شرکت نهایت سعی خود را در خصوص ارتقای کیفیت و سرعت خدمات تهران تعمیرگاه خواهد نمود. لیکن عواملی چند از جمله سرعت اینترنت و سیستم الکترونیکی هوشمند مورد استفاده کاربر بر کیفیت خدمات تهران تعمیرگاه تأثیر مستقیم دارد. لذا برای استفاده ایده­ آل از خدمات مذکور، بهتر است از مرورگرهای به‌روز شده و اینترنت و سیستم الکترونیکی هوشمند با سرعت متعارف استفاده نمایید.

تبصره:

شرکت نمی‌‌تواند باز شدن وبسایت تهران تعمیرگاه را در تمامی سخت‌افزارها، دستگاه‌های تلفن همراه یا شبکه‌های ارتباطی تضمین نماید.

شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجه‌ی استفاده‌ی کاربران از خدمات تهران تعمیرگاه در نرم‌افزار ثبت و ذخیره می‌‌شود.

4.4 در راستای ایجاد بستر شفاف برای کاربر، ممکن است شرکت به کاربران اجازه ‌‌دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری، اطلاعات، دست‌نوشته یا نظرات خود را در نرم‌افزارهای تهران تعمیرگاه منتشر کنند. محتوای تولیدشده – و نه کپی شده – توسط کاربران به شیوه‌ی مذکور در مالکیت کاربران قرار دارد. اما کاربران با بارگذاری این موارد روی نرم‌افزارهای تهران تعمیرگاه اجازه‌ی استفاده، تغییر و انتشار آن را به هر نحو و در هر زمان به‌صورت رایگان، غیر قابل رجوع و قابل انتقال به شرکت واگذار می‌‌کند.

4.5 شرکت متعهد می‌‌شود که اطلاعات ذخیره‌‌شده در وبسایت تهران تعمیرگاه را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات تهران تعمیرگاه استفاده نماید.

4.6

تهران تعمیرگاه کلیه اطلاعات فنی را که کاربران مشاهده می­‌کنند ردیابی می­‌کند تا به این ترتیب، قادر به تعیین محبوبیت خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات تهران تعمیرگاه باشد. این اطلاعات در عملکرد بهتر سرویس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4.7 تهران تعمیرگاه متعهد میگردد در ارایه بهترین خدمات. اما حق قطع خدمات بدون اطلاع قبلی، برای تهران تعمیرگاه محفوظ است.

4.8

هدف اصلی تهران تعمیرگاه جلب رضایت مشتری است. لیکن در بعضی مواقع در راستای ارائه خدمات ممکن است به دلیل شرایط اضطراری، خارج از اختیار تهران تعمیرگاه، باشد. در این حالت تمام تلاش تهران تعمیرگاه به جایگزینی متخصص مربوطه خواهد بود. در غیر این صورت هزینه‌های پیش پرداختی عودت خواهد شد.

4.9 تهران تعمیرگاه حق عدم سرویس‌دهی به کاربران را برای خود محفوظ می‌دارد.

4.10 تهران تعمیرگاه مختار است هرگونه محتوایی که کاربران به تارنما و سایت ارسال می‌کنند را به هر نحو که صلاح می‌داند برای توسعه و تبلیغ خدمات خود استفاده نماید.

5  امور مالی

5.1 ثبت نام و استفاده از وبسایت تهران تعمیرگاه رایگان است و هزینه‌ای که محاسبه و از مشتری دریافت می‌‌‌گردد، تنها مشتمل بر بهای سرویس ارائه‌ شده توسط متخصص می‌­باشد.

5.2 محاسبه هزینه بر اساس فهرست­ بهای توافق شده مشتری و متخصص خواهد بود. بدین معنا که سفارش مشتری همراه با لیست قیمت­‌های ارائه شده در تهران تعمیرگاه که بر اساس عرف بازار محاسبه شده است.. پس از مشاهده قیمت ها در وبسایت ، مشتری محاسبات بر اساس آن قیمتها را خواهد پذیرفت. در این حالت، مشتری و متخصص، حق هرگونه اعمال تغییر و اعتراض در این خصوص، ولو به استناد خیارات را از خود سلب و اسقاط می‌‌نماید.

5.3 پس از انجام هر سرویس متخصص ملزم به تنظیم فاکتور بر اساس فهرست بهای توافق شده در سفارش می‌باشد. لذا مشتری تنها موظف به پرداخت اجرت فاکتور است. و قطعات مصرفی جهت ارائه سرویس توسط متخصص، باید به طور جداگانه و مطابق با فاکتور پرداخت شود.

تعمیر پکیج شبانه روزی
پیشنهاد ویژه مخصوص اولین سفارش

20% تخفیف اولین سفارش 

درخواست اعزام تکنسین