در این مقاله به بررسی عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff و رفع تمامی ارورهای ان بصورت کاملا ویدویی به زبان ساده می پردازیم.این خطاها بصورت چشمک زن دو یا چند از اعداد ۳۰ ۴۰ ۵۰ ۶۰ ۷۰ ۸۰ میباشد.
جهت رفع عیب تمامی مدلها به صفحه اصلی تعمیر پکیج در وبسایت مراجعه کنید. و برای مشاهد مقاله روش رفع ارور پکیج ایران رادیاتور تمامی مدلها کلیک کنید
مدت زمان تخمینی مطالعه: 10 minutes
جهت دانلود فایل اکسل کلیک کنید ( رمز جهت دانلود : tehrantamirgah.com ) است
فهرست مطالب
- جدول کلی عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff
- رفع عیب گرم نکردن آب پکیج مدل m24ff ایران رادیاتور
- توضیحات چراغهای چشمک زن ایران رایداتور
- ارور 80 ایران رادیاتور
- ارور 70 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 80 70 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 80 60 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 70 60 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 80 50 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 70 50 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 80 70 50 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 50 60 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 40 70 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 60 50 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 50 60 80 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 50 60 70 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 4070 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 80 40 چشمک زن ایران رادیاتور
- رفع ارور یا خطای 50 60 70 چشمک زن ایران رادیاتور
- ارفع ارور یا خطای 80 60 40 چشمک زن ایران رادیاتور
- ارفع ارور یا خطای 70 60 40 چشمک زن ایران رادیاتور
- ارفع ارور یا خطای 30 چشمک زن ایران رادیاتور
- ارفع ارور یا خطای 40 70 80 چشمک زن ایران رادیاتور
جدول کلی عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff
کد خطای مورد نظر را از جدول زیر پیدا کرده روی ان کلیک کنید و ویدیوی رایگان رفع عیب 0 تا 100 انرا مشاهده کنید. چنانچه قابل کلیک کردن نبود ادامه متن را جهت توضیحات بخوانید.
توجه
چنانچه خطای دستگاه شما با E انگلیسی شروع میشود و مدل دستگاه غیر از m میباشد. روی کادر زیر کلیک کنید
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور به تفکیک مدل
| توضیح کلی خطا | ایران رادیاتور مدل m24ff |
| عدم تشکیل یا تشخیص شعله | رفع خطای 7080 |
| باز شدن پرشر سوییچ اب | رفع خطای 4070 |
| افزایش حرارت مبدل اولیه بیش از 89 یا( 95درجه) | رفع خطای 70 |
| باز شدن ترموستات ایمنی (کلید حرارتی) | رفع خطای 80 |
| پرشر هوا باز است اما فن کار میکند | رفع خطای 406080 |
| پرشر سوییچ هوا بسته است در حالیکه فن خاموش است | رفع خطای 406070 |
| ترموستات ایمنی قطع کرده ولی دمای شوفاژ معمولی است | رفع خطای 407080 |
| سنسور دود باز شده است | رفع خطای 4080 |
| معیوب شدن برد الکترونیک یا اشکال نرم افزاری | رفع خطای 3040 |
| ترمیستور (سنسور مدار شوفاژ اشکال دارد( اتصال کوتاه دارد) | رفع خطای 5060 |
| سنسور مدار شوفاژ اشکال دارد( مدار ان باز است) | رفع خطای 507080 |
| سنسور ابگرم مصرفی اشکال دارد ( اتصال کوتاه است) | رفع خطای 5070 |
| سنسور ابگرم مصرفی اشکال دارد قطع است ( مدار ان باز است) | رفع خطای 5080 |
| سیستم ضد یح زدگی فعال شده است | رفع خطای 6070 یا 6080 |
رفع عیب گرم نکردن آب پکیج مدل m24ff ایران رادیاتور
چنانچه این اعداد بصورت جفت جفت چشمک میزنند روی لینک زیر کلیک کنید
رفع خطای چشمک زن جفت جفت ایران رادیاتور
توضیحات چراغهای چشمک زن ایران رایداتور
ارور 80 ایران رادیاتور
چشمک زن ۸۰ فعال شدن کلید حرارتی ۱۰۵°©.
بدان معنا که حرارت مبدل در صورت سالم بودن کلید حرارتی بالاتر از ۱۰۵ درجه سانتیگراد است.
اینerror معمولا نیاز به اسید شویی مبدل اصلی دارد.
در برخی موارد نیز از کار افتادن پمپ دلیل آن است.
گاهی بلند بودن شعله.
درآخر سلامتی کلید حد را نیز بررسی می کنیم.
( چرا پکیج انفجاری روشن می شود؟)
ارور 70 چشمک زن ایران رادیاتور
افزایش دمای مدار گرمایش به بیش از هشتاد و نه درجه سانتی گراد و کمتر از ۱۰۵ درجه سانتیگراد.
رفع ارور یا خطای 80 70 چشمک زن ایران رادیاتور
عدم تشکیل شعله. عناصر تشکیل دهنده شعله در پکیج گازی 1.گاز 2.اکسیژن 3.جرقه زن میباشد.
که در صورت عدم وجود هر یک از 3 مورد فوق، این عیب ممکنه بوجود بیاد.
نبود گاز. شاید شیر گاز بسته باشه شاید هم مسیرش گرفته باشه یا فیلتر سر راه شیر گاز کثیف باشه.
خرابی شیر برقی گاز. که در این صورت مگنت مخصوص باز کردن مسیر گاز بایستی تعویض بشه.
خرابی جرقه زن. میتونین برای این مورد دستگاه رو باز کرده و قسمت شعله رئ کاملتر ببینید. بوی گاز رو استشمام کنید. از صحت جرقه زن نیز اطمینان حاصل کنید.
گاهی فاصله جرقه زن تا سطح مشعل کافی نیست یا بیشتره.
این اندازه باید بین 3تا 5 mm باشه. تنظیمش کنید.
بله ممکنه سرجرقه زن اکسید کرده باشه با یک عدد سمباده سر جرقه زن و سطح مشعل رو پاک کنید.
نبود اکسیژن:
بسته بودن قاپک های پلاستیکی بالای پکیج کنار دودکش بعد از گذشت دو سال.
وجود فلنچ در دودکش بعد از گذشت دو سال.
قسمت عدم تشخیص شعله نیز:
خرابی یون تشخیص شعله.
عدم اتصال به زمین مناسب. اتصال ارت باید بدون رسوب و کامل باشه
مهمترین دلیل:
بسته بودن قاپک های پلاستیکی بالای پکیج کنار دودکش بعد از گذشت دو سال. دو عدد درپوش معمولا مشکی رنگه. با سه عدد پیچ بسته شده باز کنید و اونرو کنار بگذارید.
وجود فلنچ در دودکش بعد از گذشت دو سال. این مورد هم دودکش رو از سرجاش خارج کنید. یک عدد دایره فلزی در دهانه دودکش میبینید. که باعث تنگ شدن دهانه دودکش شده اونرو از جای خود بیرون بیارید.
رفع ارور یا خطای 80 60 چشمک زن ایران رادیاتور
سیستم ضد یخ زدگی با روشن شدن پمپ فعال است.
( علت افت بار پکیج )
رفع ارور یا خطای 70 60 چشمک زن ایران رادیاتور
سیستم ضد یخ زدگی با روشن شدن پمپ و مشعل فعال است.
رفع ارور یا خطای 80 50 چشمک زن ایران رادیاتور
Ntc آب گرم مصرفی اشکال دارد مدار آن باز است.
آنراتعویض کنید.
رفع ارور یا خطای 70 50 چشمک زن ایران رادیاتور
ان تی سی آب گرم مصرفی اشکال دارد. مداران اتصال کوتاه است.
آن را تعویض کنید.
رفع ارور یا خطای 80 70 50 چشمک زن ایران رادیاتور
Ntc مدار برگشت شوفاژ خراب است و مدار آن باز است. آنرا عوض کنید.
رفع ارور یا خطای 50 60 چشمک زن ایران رادیاتور
Ntc مدار شوفاژ خراب است و مدار آن اتصال کوتاه است. آن را عوض کنید
رفع ارور یا خطای 40 70 چشمک زن ایران رادیاتور
کمبود آب در مدار.
شیر پرکن را باز کنید،فشار آب را روی یک بار قرار دهید.
خراب بودن پرشر سوئیچ آب.
رفع ارور یا خطای 60 50 چشمک زن ایران رادیاتور
Ntc مدار رفت شوفاژ خراب است و مدار آن باز است. آن را عوض کنید.
رفع ارور یا خطای 50 60 80 چشمک زن ایران رادیاتور
خرابی ntc شوفاژ انرا تعویض کنید
رفع ارور یا خطای 50 60 70 چشمک زن ایران رادیاتور
Ntc مدار رفت شوفاژ خراب است و مدار آن اتصال کوتاه است. آن را عوض کنید.
رفع ارور یا خطای 4070 چشمک زن ایران رادیاتور
کمبود آب در مدار.
شیر پرکن را باز کنید. فشار آب را بین یک تا یک و نیم بار قرار دهید.
وگرنه پرشر سوئیچ آب را تعویض کنید. به این طریق و به اسانی میتونید پکیج های ایران رادیاتور مدل m24ff را عیب یابی کنید
رفع ارور یا خطای 80 40 چشمک زن ایران رادیاتور
کلید دود فعال شده است.
مسیر خروجی دود را کنترل کنید. بسته نباشد. کلاهک h را بررسی کنید.
ترموستات دود را بررسی کنید.
رفع ارور یا خطای 50 60 70 چشمک زن ایران رادیاتور
کلید حرارتی ۱۰۵ درجه سانتیگراد فعال شده ولی دمای اندازه گیری شده توسط ان تی سی طبیعی است.
این معمولا بدان معناست که مبدل اصلی رسوب گرفته آنرا با اسید مخصوص شرکتی رسوب زدایی کنید.
اما کاهی ممکن است ntc خراب باشد.
ارفع ارور یا خطای 80 60 40 چشمک زن ایران رادیاتور
فن روشن است ولی پرشر سوئیچ دود قطع است.
احتمالات زیر وجود دارد:
۱. اگر فن کار کند کثیفی فن یا گرفتگی مسیر دودکش یا پارگی شلنگ متصل به پرشر یا خرابی خود پرشر یا پارگی سیم پرشر است.
توجه ::اما اگر فن کار میکند و شعله روشن میشود. اما گاهی شعله خاموشی شده این ارور را میدهد قویترین احتمال خرابی رله فن روی برد است
ارفع ارور یا خطای 70 60 40 چشمک زن ایران رادیاتور
۲. اگر فن کار نکند. بررسی کنید که چیزی جلوی حرکت آن را نگرفته باشد.پره های فن را با دست بچرخانید. اگر چرخیدند، نتیجه میگیریم فرمان از برد صادر نمی شود.
درب برد را باز کرده در صورت امکان رله فن برد را عوض کنید در غیر اینصورت، بر روی رله های مشکی رنگ برد چند ضربه ارام بزنید. احتمالا رله برد گیر کرده یا خراب است.
تا اینجا موارد مهمی در مورد پکیج های ایران رادیاتور مدل m24ff و طریقه عیب یابی ان صحبت کردیم. در ادامه
فن خاموش است ولی پرشر سوئیچ دود وصل است. یکی از این احتمالات زیر وجود دارد:
۱. پرشر سوئیچ خراب است.
۲. فن دائم کار شده : رله برد را تعویض کنید.
شلنگی که رفته به پرشر رو از سمتی که وارد فن شده از جای خود بیرون بکشید داخل آن فوت کنید و هوای آنرا بمکید.
چندبار اینکار را تکرار کنید سپس شلنگ را سر جای خود بسته دستگاه را ریست کنید نمیدانید پرشر کجاست کلیک کنید
ارفع ارور یا خطای 30 چشمک زن ایران رادیاتور
اشکال در ارتباط با برد اصلی. سیم های ارتباطی را چک کنید.
در آخر توجه داشته باشید اگر همه موارد بررسی شود ممکن است خود برد دستگاه نیز خراب باشد.
ارفع ارور یا خطای 40 70 80 چشمک زن ایران رادیاتور
این مورد بیشتر مربوط به داشتن رسوبهای مبدل میشه . و بیشتر مربوط به مبدل اصلی است.
اما قبل از ان قاپکهای پلاستیکی بالای پکیج کنار دودکش را باز کنید . دودکش را خارج کنید و ببینید ایا بازهم این نشکل وجود داره؟ اگر هنچنان مشکل ادامه دار بود دستگاه را اسید شویی کنید.
جهت مشاهده آموزش آنلاین پکیج کلیک کنید.
جهت درخواست سرویس با شماره 0912173504 (پاسخگوی 24 ساعته تمام نقاط تهران) تماس بگیرید.
سلام فلوسوویچ باید تعویض گردد
سلام فلوسوویچ باید تعویض گردد
سلام فلوسوویچ باید تعویض گزدد
سلام رفع خطای ۴۰۶۰۸۰ رو ببینید
سلام خطا ۴۰ ۶۰ ۸۰ میزنه چطور میتونم دستگاه راا فعال کنم
سلام یا مبدل نیاز به اسید شویی داره یا مشکل از پمپ پکیج هستش یا شعله مشعل بیش از حد بلند است و نیاز به تنظیم دارد
سلام.خداقوت.پکیج ایران رادیاتور اب مصرفی ولرم است.رادیاتور را روشن میکنیم صدای تق تق میدهد و شعله زیاد میشود
ابتدا پریز برق را بررسی کنید که برق 220 ولتن داشته باشه میتونید با یک سشوار یا یک شارژر تست کنید ممکن است خرابی از خود پریز باشد اگر درست بود حتما مشکل از خود برد است
سلام خدا قوت.برد پکیج دیواری خاموش شده،اصلا روشن نمیشود ایراد در چیست؟
Pingback: نکات طلایی تعمیر و نگهداری پکیج ایران رادیاتور |راهنمای کامل
سلام مشکل از فلوسوییچ هستش
سلام خیلی عالی بود.ممنونم.
سلام بعدازبازشدن شیرآب مصرفی پکیج مدلm22ffروشن نمیشود
شاید فشار گاز هم کم باشه باید بررسی بشه
درود بر شما و وقت بخیر پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff فشار بار از ۱بالاتر نمیره وچراغ مشعل به رنگ نارنجی هست آب هم اون گرمای لازم رونداره در ضمن فشار آب کمه چون طبقه دوم خانه ویلایی هستم به نظر شما عللتش چی میتونه باشه ممنون از لطف شما
رفع ارور 406080 رو ببینید
سلام وقت بخیر پکیچ من ارور ۴۰۶۰۸۰میده ولی فن کار میکنه وجرقه نمیخوره لطفا جواب بدید
سلام باید کاملا خروجی دودکش مناسب برای اون تهییه کنید
این ارور مربوط به برد هستش
سلام خسته نباشید پکیج من اول ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ میداد رله فن عوض کردم الان ارور ۳۰ ۶۰ میده علتش چیه؟
سلام پکیچ ما بعد از مدتی کار کردن بدنه آن داغ شده و رنگ آن تغیر کرده در ضمن پکیچ فاقد فن دودکش میباشد علت آن چیست
پکیج نیاز به سرویس اساسی داره
با سلام پکیج ما ایران رادیاتور هست چراغ هاش دوتا دوتا روشن خاموش میشه چراغ مربوط ب شعله هم ۵ ثانیه روشنه ۵ ثانیه خاموش ممکنه توضیح بدید اشکال از کجاست؟
سلام مشکلی نیست
سلام وقت بخير
ببخشيد پكيج مدل m24ff
روشن ميشه اب هم گرم ميشه ولي دائم خاموش و روشن ميشه اين امر طبيعي هست يا مشكلي وجود داره؟
سلام من اولین باره که پکیج مورد استفاده دارم.الان که سرد بود روشن کردم و متوجه شدم عقربه روی صفره وچراغها چشمک زن.با راهنمایی خوب شما کار به درستی انجام شد.ممنونم از محبت بی دریغتان خدا برکت و خیر بده به کسب و کار ومال و سلامتیتون.
سلام. پکیج مدل m24ff دارم که ابتدا به ساکن که روشن میشه مشکلی نداره و به نوبت چراغ ها روشن میشه ولی وقتی شیر آب گرم رو روشن می کنم ابتدا در حد چند ثانیه گرم میشه و یه دفعه سرد شده و چراغ شماره ۷۰ شروع به چشمک زدن می کنه و دیگه آب گرم نمیشه. میشه راهنمایی بفرمایید چکار کنم؟ ممنون
سلام . ارور 70 ایران رادیاتور رو ببینید
ممنونم از سايت خوبتون راهنماییتون خیلی بدردم خورد و کمک کرد توضیحاتتون کامل بود از همینجا خسته نباشید میگم به همگی دمتون گرم
سلام برد دستگاه مشکل داره
سلام برد کنترل مشکل داره
سلام آقای مهندس.رادیات ما m24ffهستش.دوسه روزه چراغ جشمک زن ۳۰۴۰ میمونه و گاهی هم ۳۰۴۰۵۰.شعله هم هی روشن میشه خاموش میشه.مشکلش ازچیه و رفعش؟
با سلام خدمت شما، دستگاه پکیجی دارم ایران رادیاتور مدل BM24FF ، به تازگی ارور کد۳۰ میدهد و گاهی ۳۰۴۰ همراه با سر و صدا، راهنمایی بفرمایید باید چه کار کنم،ممنون
شماره تماس:
۰۹۱۳۲۸۶۰۷۷۱ سلطانیان
سلام جناب مهندس پگیج ما مدل m24ff زمانی که رادیاتورها رو کلید میکنیم صدای زیادی از فن میده بعد من اون کلید قرمز روی فن رو به حالت وسط یعنی اا گذاشتم صداش کم شد ممکنه بفرمایید ایرادش چی هست ممنون
سلام جناب علیمحمدی . فن نیاز به سرویس و شستشو دارد
سلام اقا ابراهیم . این مشکل مربوط به برق نمیشه . ویدیوی کامل مربوط به ارور 407080 ایران رادیاتور رو اینجا ببینید و مشکل رو حل کنید
با سلام
بعد از رفتن برق و وقل دوباره بعد از ده دقیقه پکیج ارور 40-70-80 رو نمایش میده!
سلام شیر برقی خراب هستش باید عوض بشه
سلام وقت بخیر. دستگاه ما روشن هست و شوفاژ ها گرم و خوبه. ولی وقتی آب گرم باز میکنیم چراغ ها جفت جفت از ۳۰ ۴۰ بعد ۵۰ ۶۰ بعد ۷۰ ۸۰ چشمک میزند و آب گرم نمیشود. مدل دستگاه m24ff هستش
سلام منظورتون چیه . پکیج یکسره در حالت زمستان کار میکنه پمپ میچرخه اما شعله روشن و خاموش میشه
سلام خسته نباشی پکیج مایکسره کارمیکنه علتش چیه علیزاده هستم مرسی
سلام رفع خطای چشمک زن ۴۰۶۰۸۰ رو کلیک کنید ببینید
سلام پکیج ایران رادیاتور مدل m24ffچشمک زن چراعهای ۴۰ ۶۰ ۸۰
سلام خواهش میکنم
Ntc پکیج را کلیک کنید بخوانید
سلام با اجازتون به همراه ذکر منبع متن شما رو داخل سایتمون قرار میدیم
سلام.خسته نباشید پکیج ما ارورر 50و80با هم چشمک میزنه علت چیه آب هم نسبتا گرمه ..منظور از Ntc چیه
سلام چند نوع مختلف داره
سلام آچار شیرپرکن چند میخوره باز باید بشه؟
سلام محمد رضا جان صفحه رفع سرد و گرم شدن پکیج رو مطالعه کن اگر سوالی بود همونجا در خدمتیم.
با عرض سلامو خسته نباشید
ضمن سپاس از پاسخگویی جنابعالی به سئوالات مشتریان گرامی، بنده از سال 93 پکیج مدل L24FF نصب کردم و تا دوماه گذشته بدون هیچ مشکلی کار می کرد تا اینکه به دلیل اینکه آب حمام سریع سرد می شد و مدتی بعد دوباره گرم و مجدد سریع می شد و عملا نمی توانستی از آب گرم حمام استفاده کنی، با نمایندگی تماس گرفتم و پس از سرویس کردن دستگاه مشکل برطرف نشد و پس از تماس مجدد شیر مغزی را نیز تعویض کردند ولی بازهم مشکل برطرف نشد و سرویس کار محترم اظهار می دارند که مشکل از فشار آب ساختمان می باشد. حال نه تنها مشکل رفع نشده بلکه درجه در وضعیت تابستانی همچنان رادیاتورها روشن و داغ می باشد. لطفاراهنمایی بفرمایید چه باید کرد؟
سلام جناب رضایی به احتمال زیاد پمپ پکیج گیرپاچ کرده.
سلام وقت بخیر پکیج ایران رادیاتور m24ff از دیروز وقتی به پریز برق وصل میکنم تمام فیوزها قطع میشه ممنونم راهنمایی بفرماید
سلام فلورگلاتور دستگاه خراب است.و باید از فلوسوییچ اصلاحی استفاده بشه بهتر است از تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.
سلام جناب میرعرب
پیکج ما مدل BM24FF هست و بدون خطا و چراغ چشمک زن آبگرم خروجی به شیرها قطع شده و هیچ آب گرمی به شیرها نمیاد ولی رادیاتورها گرمه
ممنون میشم لطفا اگه راهنمایی بفرمائید
سلام جناب حسینی عزیز ویدیوی رفع ارور ۴۰۶۰۸۰ ایران رادیاتور رو ببینید
سلام مهندس ارور 406080 میده نه شعله روشن میشه نه فن کار میکنه
سلام فرزاد جان. در زمان درخواست گرمایش از پکیج پمپ پکیج به صورت دائم کار می کند. و نیازی به باز کردن آب برای راه اندازی پمپ نیست.
سلام شیرهای آب بسته است ولی پمپ پکیج کار میکند و خاموش نمیشود، اشکال از کدام قسمت پکیج است. ممنون
سلام جناب دهقان، اتصالات فن را به دقت جدا کنید. شامل لوله های پلاستیکی و سیم برق ۲۲۰ ولت و پیچ های نگهدارنده فن به پکیج. فن را از جای خود خارج کنید. کاملا قسمت پره های سانتریفوژی آنرا با فشار آب بشویید. فن را سر جای خود ببیند. بدین ترتیب سر و صدای ناشی از آن رفع خواهد شد.
سلام
وقتی اب گرم روشن می کنید صدا زیادی وجود دارد به نظر می رسد از فن پکیج باشد لطفا راهنمایی بفرمایید،صدای آن آزار دهنده است
سلام جناب عبدی. مشخصات رله روی آن و یا در کنار آن نوشته شده. برای تهیه این قطعه میتونید به پاساژ امجد مراجعه کنید.
سلام خسته نباشید
مشخصات فنی رله فن رامیخواستم واینکه از کجا میتونم تهیه کنم ؟
ویدیوی رفع ارور ۴۰۶۰۸۰ ایران رادیاتور رو ببینید
سلام پکیجM24ffدارم وخطای ۴۰۶۰۸۰رو میده پرشر رو دو شیلنگ کردم وفن وپرها رو کاملا شستشو دادم .ولی باز فن روشن نمیشه که پره ها رو به حرکت دربیاره.ریست میکنم وآب رو آب گرم رو باز میکنم ۲۰ثانیه بعد ارور ۴۰۶۰۸۰میده.چیکار کنم خودم فنی هستم ولی در مورده پکیج اولین باره بازش میکنم.لطفا راهنماییم کنید
سلام حسام جان. بهتر است دستگاه خود را سرویس کامل کنید.از مهمترین عللی که باعث تولید صدای زوزه می شود، رسوب دستگاه و یا بلند بودن ارتفاع شعله گاز می باشد.
سلام علیرضا جان. در این صورت شما آب گرم مصرفی تان کار میکنه اما رادیاتور سرده. که مشکل از فلوسوئیچ دستگاه می باشد. آن را تعویض کنید. و اگر دارای فلورگلاتور است، از یک فلوسوئیچ اصلاحی در زیر پکیج میتونید استفاده کنید.
با سلام. پکیج من چند وقتی هست در زمان کار کردن رادیاتورها صدای زوزه میده. ای صدا با باز کردن شیر اب گرم به صورت مقطعی تا زمان باز بودن شیر اب کاملا از بین میره و بعد دوباره شروع میشه. ایراد از کثیفی مبدل هست یا از جای دیگه!؟
با سلام پکیج ما ایران رادیاتور هست چراغ هاش دوتا دوتا روشن خاموش میشه چراغ مربوط ب شعله هم ۵ ثانیه روشنه ۵ ثانیه خاموش ممکنه توضیح بدید اشکال از کجاست؟
سلام
سلام آقا جواد نیاز به سرویس کامل اسید شویی و رسوب زدایی دارد.
سلام آقا ابراهیم شیر برقی قرار است و نیاز به تعویض دارد
سلام جناب رحیمی دستگاه نیاز به سرویس و رسوب زدایی دارد.
سلام جناب خلج یا سنسور شوفاژ شما معیوب است و یا پتانسیومتر روی برد خطا دارد از یک متخصص کمک بگیرید
سلام جناب عزیزی کامنت های خوب شما انرژی ما رو بیشتر میکنه که راهنمایی ها رو دقیق تر و جامع تر عرضه کنیم
سلام جناب میرعرب.
من هیچ مشکل و یا سوالی ندارم برند دستگاه گرم کننده من ایران رادیاتور نیست.
ولی مطالب و پاسخ های جنابعالی رو مطالعه میکردم.بسیلر عالی بود
دقیق کامل با حوصله با آگاهی کامل و بزرگوارانه راهنمایی میکنید.
باعث افتخار هستید.ممنون
سلام . پکیج ایران رادیاتورM , در وضعیت زمستانی فقط زمانی شعله روشن می شود که دما در حالت حداکثر قرار داده شود . علت چیه ؟ تشکر
سلام سیاوش جان برای علت کم شدن فشار بار پکیج کلیک کن و بخون اما ارور 30 40 مربوط به خرابی برد دستگاه میباشد
سلام وقتتون بخیر
پکیج ایران رادیاتور مدلBM24FF
در حالت عادی فشارسنج نیم بارو نشون میده و وقتی پیچ هواگیری رو باز میکنم فشار بالا میاد و وقتی دوباره میبندم دوباره افت فشار پیدا میکنه و چراغ های ۳۰ و۴۰ مدام روشنه
ممنون میشم راهنمایی کنید🙏
در فصل زمستان وقتی حمام میرویم بعد از ۵ دقیقه آب کاملا یخ میشود و ۲،۳ دقیقه بعد مجددا گرم میشود
ولی در ۶ماه اول سال اینگونه نیست
مشکل کجاست؟
ممنون
سلام پکیج ایران رادیاتورمدل24ffدرحالت رادیاتور مشکلی ندارم ولی آب گرم چراغ ها دوبه دو روشن میشن ولی مشعل روشن نمی شود
سلام
،وقت به خیر پکیج ما ایران رادیاتوره مدل M24FFرادیاتورها رو خوب گرم میکنه ولی آب گرم مصرفی ولرمه و داغ نمیشه،شیربرقی پکیج رو هم تعویض کردیم ولی تاثیری نداشته و وقتی آب گرم رو باز میکنیم پکیج شروع میکنه به چشمک زدن دو تا دو تا از سی به هشتاد و آب داغ نمیشود ولی رادیاتورها گرمه /ممنون میشم اگه بتونید بهمون کمک کنید🙏
سلام به دو سوئیچ یا فلورگلاتور دستگاه شما گیر کرده بایستی سرویس و یا تعویض گردد
سلام جناب آقای جعفری باید این موضوع بررسی بشه چون داخل پکیج پر از اتصالات مختلف هستش
سلام خسته نباشید
از زیر و وسط پکیج اب چکه میکنه
الان پکیج کار میکنه و پارسال هم سرویس شده
پکیج مدل m24ff هستش
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام، پکیج ما ایران رادیاتوره، در حالت عادی وقتی آب گرم باز میشه چراغها دو به دو چشمک میزنه، الان وقتی آب بستست هم دو به دو چشمک میزنه،
مشکل از چیه به نظرتون؟
چرا شعله پکیج ثابت نمیماند را ببیند
سلام مشکلی نیست.برای تابستانی حتما به تعمیرکارنشون بدید
سلام حسین جان فلوسوئیچ خراب است و باید تعویض گردد
سلام کوروش جان نیاز به تنظیمات داره
سلاک اقای علیزاده مطلب علت های سرد و گرم شدن آب مصرفی در پکیج رو بخونید.
مهدی
سلام خسته نباشید پکیج m24ff اب گرم مصرفی گرم وسرد میشود و همچنین زمان روشن شدن شعله چندمرتبه خاموش وروشن میشود اطفا راهنمایی کنید
سلام علی جان مطلب زیر رو بخون
عیب یابی افزایش ناگهانی بار و صدای پکیج و ریزش آب
سلام دستگاه ایران رادیاتور انالوگ مدل m24ffدارم اارور 80 میده یه صدای وحشناک میکنه بار دستگاه از یک ونیم به سرعت میره بالا وبرمیگرده وچراغ ارور 80 وچراغ قرمز روشن میشه چکار کنم دستم خالیه تعمیرکار بیارم مستاجرم ولی تاحدودی بلدم کار کنم چون لوله کشم توروخدا راهنمای کنید
سلام کورش هستم پکیج m24ffدارم دمای پکیچ را تا انتها تنظیم میکنم پک روشن میشود تا دمای 80 رسید خاموش میشود مجددا باید به محض کم شدن دما زوشن شود ولی تا دما به 40 نرسد روشن نمیشود و هیچ اروری نمیدهد دما ساختمان بالا نمیرود لطفا راهنمایی فرمایید متشکرم
سلام ایران رادیاتور m24ff دارم چراغهای چشمک زن دو تا دو تا روشن میشود و چراغ نارنجی اب گرم روشن و خاموش میشود لطفا راهنمائی کنید ممنونم
سلام..
مدل پکیج ما m24ff هستش. وقتی ولوم شوفاژ رو خاموش میکنم بازم چراغش روشن می مونه، 30 و 49 هم روشن میمونن البته چشمک نمی زنه.
سلام خدمت جناب مهندس.
پکبج بنده موقع روشن شدن استارت میخوره که روشن بشه حتی چراغ شمعک چن لحظه روشن میشه دوباره قطع میکنه چن بار شمعک روشن میشه وبعد خاموش بعدش کلا کار میکنه ممنون میشم راهنمایی کتید .
سلام اقای هاشم پور باید بازدید بشه
سلام وقت بخیر بکیج ایران رادیاتور مدلm24ffکه روی آب گرم وشوفاژ خاموش آب رادیاتور هاگرم می شود و پکیج روشن خاموش میشود لطفا راهنمایی ام کنید ممنونم🙏🏼
سلام امیر جان حتما نیاز به سرویس داره
سلام ممینا خانم بله همونه.
دقیقا مثل ntc قبلیتون بخرید
سلام مهدی جان
ارور 70 ایران رادیاتور رو ببین
سلام مینا خانم . خیر فرقی نداره.
برای تعویض بهتره دقیقا از روی مدل قبلی خریداری و تعویض کنید
اگر دایم کار باشه پکیج کار نمیکنه. پس دایم کار نیست که داره کار می کنه. کار فن بعد از خاموش شدن شعله برای خنک کردن مبدل است مثل فن ماشین
سلام مشکلتون رو متوجه نمیشم توضیح کامل تری بدید لطفا
سلام وقت بخیر شمعک پکیج من می نه ولی روشن نمیشه ارور هم نمیده درصورتی که شوفاژ داغ داغ است و وقتی آب گرم رو باز میکنم شمعک میزنم و روشن میشه و آب داغ میشه مشکل از کجاست ممنون میشم از راهنماییتون
سلام فن پکیج ایران رادیاتور مدل m24f یکسره کار می کنه حتی زمانی که پکیج رو مصرف آبگرم می باشد
درود علی جان . قاپک . فنلج دودکش رو خارج کن
درود حسام جان با ۱۶۰۰ تماس بگیر . برد دستگاه ایراد داره
با سلام و آروزی سلامتی برای جنابعالی
پیکج ما مدل mf22 ایران رادیاتور هست،در طول روز به خوبی کار میکند ولی بعضی شبها شعله روشن نمیشه و چشمک زن ۴۰ ۶۰ ۸۰ روشن میشه،وقتی ریست میکنم دوباره شروع به کار میکنه و مشکلی نیست،حدود یکسال هم هست که خریداری شده.لطفا راهنمایی بفرمایید که چه کار باید کرد
سلام ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ میداد .دودکش رو درآوردم گرفتگی نداشت .ولی بدون دودکش ارور نمیده وقتی دودکش میذارم ارور میده .لطفا راهنمایی کنید
سلام مدل Bm24ff دارم وقتی شوفاژ رو روشن میکنیم شمعک شوفاژ روشن میشه اینگار صدای ورود آب می یاد بعد چند ثانیه شمعکش خاموش میشه روی ۷۰ شروع به چشمک زدن میکنه چه کار باید بکنم
سلام. ntc مدار شوفاژ همون ترمیستور NTC مستغرق هست؟ یا فرق میکنن؟ برای تعویض ntc مدار شوفاژ چه ترمیستوری باید بخرم؟ ممنون
سلام. Ntc مدار شوفاژ همون ترمیستور NTC مستغرق هست؟ همین رو باید بخرم یا فرق دارن ntc ها با هم؟ ممنون میشم که جواب بدید.
سلام خسته نباشید. از وقتی شوفاژها رو روشن کردم، عقربه فشار آب بجای اینکه روی 1/5 باشه رفته روی 3 . مشکلش چیه. درجه حرارت پکیج و گرما دهی شوفاژ مشکلی ندارن. آیا نیاز به سرویس پکیج هست 4ساله سرویس نشده. ممنون
سلام فلوسوییچ گیر کرده تعویض یا تعمیر کنید
با سلام یه merged دارم فبلا اب باز میشد دوتا دوتا چراغ چشمک میزد نا روشن بشه امروز دیدم الارم داره ریست کردم و اب رو باز کردم هیچ عکیالعملی انجام نداد فقط صدای رله ای سوییچی امد. هیچ چراغی هم روشن نمیشه ولی رادیاتور رو باز کردم پکیچ روشن شد
سلام رفع ارور 406080 ایران رادیاتور را ببینید
سلام چه اروری نشون میده؟
سلام.خسته نباشید.پکیج مدلM24ffمیباشدحین استفاده ازاب گرم عددهای۴۰و۶۰و۸۰شروع به چشمک زدن همزمان میکنند ودستگاه آب راگرم نمیکندمجبورمیشویم دستگاه را روشن خاموش کنیم تابه حالت اول برگرددوشعله روشن شودواب گرم شود دوباره تکرار میشود.باتشکرراهنمایی بفرمایید
سلام پکیج من مدل m24ff هستش امروز ناگهان خاموش شد واب سرد شد..قبلا که این اتفاق می افتاد زیر پگیج یه پیچ هست که هواگیری میکردم اب از پکیج خارج که میشد پکیج روشن میشد اما ایندفع روشن نشد که هیچ ابی هم از پکیج خارج نشد… صافی رفتو برگشتشم تمیز کردم فاییده نداشت
سلام آقای عباسی. چه چراغهایی روشن هستش؟
سلام کلید چرخان رادیاتور را روی صفر گذاشتم ولی هنوز چراغ بالا که نشان رادیاتور داره خاموش نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام نیاز به سرویس داره
سلام خوشحالیم که مفید واقع شدیم
سلام تشکر میکنم از راهنمایی ها تون واقعا عالی بود و مشکل پکیج ما حل شد…
سلام وقت بخیر چند روزیه که پکیج صدای تق تق پشت سر هم بعضی وقتا قطع میشه دوباره صدا میده بعضی وقتا رگباری بعضی وقتا هم تک تک صدا میده
اگر اب مصرفی سرد و گرم میشود کلیک کنید و بخوانید
سلام
اقا پکیج ما مدلش m24ff هست، هر سه چهار دقیقه روشن میشه کار میکنه بعد کم تر از بیست ثانیه بعد خاموش میشه. رادیاتورها گرم هستن ولی این زیاد خاموش و روشن شدن اذیت میکنه. مشکل از چیه؟
سلام مدار شوفاژ نیاز به سرویس دارد صافی برگشن رو تمیز کنید اگر نیاز به ویدیو دارید برتون بفرستم خودتون انجام بدید
درود بر شما استاد بزرگ
پکیج ایران رادیاتور آب گرم مشکلی ندارد ، هیچ اروری هم ندارد اما آب رادیاتورها بخوبی گرم نمیشود و گرمای ضعیفی دارد
لطفا راهنمایی کنید
سلام محمد رضا جان پکیج نیاز به یک سرویس کامل داره پر از جرمه. سرد و گرم شدن بیشتر مربوط به همین موضوعه.
حالا اگر چراغها دوتا دوتا چشمک میزنن فلوسوییچ شما یک سره شده. و باید عوض بشه و شیر برقی شما نمیه باز میمونه و اب به سمت شوفاژ میره، ابتدا سرویس کامل ممکنه مشکل رو رفع کنه، اگر مشکل رفع نشه شیر برقی هم عوض شه مشکل اول هم رفع میشه
باسلام،پکیج ایران رادیاتور m24ff داریم چنتا مشکل داره، اول که وقتی رادیاتها بازن اما ولوم پیکیج یعنی حالت زمستانه روی خود برد بستن،و فقط آبگرمکن بازه زمانی ک شیر اب گرم باز میکنیم، رادیاتهام داغ میشه در واقع نباید اینطور باشه و مشکل از چیه؟ دوم اینکه آب سرد و گرم میشه طبقه چهارمیم؟
سوم اینکه پیکیج خود بخود روشن میشه زمانی ک روی آبگرمکن هست! از توی برد صدای تق تق میاد و بعضی مواقع جرقه که میزنه شعله روشن نمیشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید؟ پیکیج هم روی 1نیم بار تنظیمه
سلام ایا ایرادی در عملکرد پکیج میبنید؟ مثلا رادیاتور ها سرد باشند؟ یا سرد و گرم شدن اب مصرفی؟
سلام پکیج ما M24ff میباشد امروز ناگهان متوجه شدم تا ولوم پکیج را روشن کردم مداوم شعله خاموش و روشن میشه یعنی ۳ ثانیه روشن وخاموش میشه برای همین زود ولوم پکیج را روی صفر گذاشته که اصلا خاموش نشد و چراغ سبز بود که با یه کم فشار به ولوم خاموش شد .لطف کنید مرا راهنمایی کنید چون هوا سره وبچه ها سرما میخورند .ممنون
سلام دستگاه شما گارانتی دارد با شماره 84021000 تماس بگیرید
سلام دستگاه m24ff سه ماهه که نصب کردیم
صداش زیاده .چکار باید بکنیم ؟
سلام مشکلی نداره
سلام بعد از باز کردن شیر آب گرم مصرفی وبستن آب حتی چراغ سبز آب گرم نیز خاموش میشود صدای گردش آب از دستگاه میاد و تقریبا بعد از 5 دقیق صدا قطع میشه
سلام امیر جان اگر صداش بلند نیست خیر نگران نباشید
سلام. خسته نباشيد به همگي
پكيج مدل M24FF
وقتي آب گرم رو باز ميكنم چنتا تق تق از موتور برقي شير سه كاره مياد. آب گرم ميشه و همه چيز هم نرمال بنظر مياد. لازمه نگران اين تق تق باشم؟
Pingback: عیب یابی پکیج ایران رادیاتور |ویدیوی روش رفع کد خطا یا error | تهران تعمیرگاه
سلام بعد از اینکه چراغها روشن میشه. بعد از دوتا دوتا چه چراغهایی چشمک زن هستند؟
سلام شیرابگرم رابازکنم برای چند بار جرقه میزنه روشن میشه و بلافاصله خاموش میشود تاچند بار بعد ثابت روشن میماندفشار یک است چراغهای ۳۰۴۰-۵۰۶۰-۷۰۸۰بنوبت روشن وخاموش میشود
سلام شیر برقی سه طرفه خرابه باید عوض بشه
با سلام و احترام
چراغ های رادیاتور به صورت جفت جفت و به ترتیب از اول تا آخر روشن و خاموش میشه. فن روشن میشه گاهی هم چراغ شعله روشن میشه ولی اصلا آب گرم نمیشه. لطفا راهنمایی کنید.
سلام فلوسوییچ خرابه و نیاز به تعویض داره
سلام وقت بخیر ببخشید پکیجم هنگامی که حتی هیچ آبی باز نیست و تمامی شیرها بسته است باز هم چراغ ها بصورت جفت جفت روشن میشود،در صورتی که منبع انبساط مبدل اصلی رو تعویض کردم،اابته اینرو هم عرض کنه که فقط چشمک میزنه و مشعل خاموشه و همچنین هیچ مشکلی در آب گرم ندارم،و فقط تنها مشکل جفت جفت روشن شدن چراغ هاست ان هم در صورتی که آبی باز نیست
سلام عرفان جان.
علت سرد و گرم شدن آب مصرفی رو کلیک کن بخون. سوالی موند درخدمتم
با سلام پکیج ام24اف اف دارم طبقه چهارم ساکن هستم وقتی آب گرم رو باز می کنم پس از جرقه زدن دستگاه و روشن شدن حدود 10 ثانیه ای دستگاه برای یک تا دو ثانیه خاموش و سپس مجددا روشن می شه و این موضوع تا زمان باز بودن آب ادامه دارد و آب به خوبی گرم نمی شود .لازم به ذکر است که فشار آب هم تو طول روز همیشه افت داشته و تا 0 پایین میاد که با باز کردن شیر آبی زیر دستگاه فشار رو تا 2 بالا می برم لطفا راهنمایی کنید .با تشکر
سلام ابتدا ولوم مربوط به خاموش روشن کردن دستگاه رو چک کنید. همین صفر و یک شاید از داخل در رفته و یا شکسته باشد
سلام پکیج مدل M24FF دارم و موقعی که کلید رادیاتور روی 0 هست چراغ سبز رنگ روشنه و پمپ هم یسره کار میکنه و رادیاتور هم سرده ممنون میشم راهنماییم کنید تشکر
Pingback: iranradiator east of tehran representation - Snap service
Pingback: east of tehran representation butane - Snap service
سلام رسول جان علت سرد و گرم شدن اب مصرفی پکیج را بخوانید
Pingback: butane Repair center - Snap service
سلام
اقای عرب سلام
دستگاه ما m24ff هستش زمانی که شیر اب گرم را باز می کنیم دستگاه روشن نمیشه ولی وقتی دو سه بار شیر اب را سریع باز و بسته می کنبم یا دو شیر اب را باز می کنیم مشعل روشن میشه . جالب اینکه بعد از چنذ ثانیه بدون اینکه شیر را بسته باشیم نشعل خاموش میشه . ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام لطف کنید از برد توی یه عکس به واتساپ یا تلگرام شماره داخل وبسایت بفرستید راهنماییتون کنم
سلام وقت بخیر لطفا پرشر هوا را عوض کردم ولی فن بعضی وقتها بازدن ضریه روی صفحه دستگاه روشنکمیشود لطفامحل رله فن وتعدیض ان را اموزش دهید یا فیلم را برام بفرستید ممنون 09394037167
آیا در حالت معمول چراغها دو تا دو تا چشمک میزنه
با سلام پکیج ما مدلm24 ff است فشار درجه دستگاه روی 1.7 و در حالت زمستانی پکیج یک لحظه روشن می شود و بعد خاموش میشه و رادیاتورها گرم نمی شود و هیچ اروری هم نشان نمی دهد. ولی شیر آب گرم را که باز می کنی آب گرم می شود .
Pingback: تعمیر پکیج بوتان ایران رادیاتور|بورس نمایندگی تمامی مدلها|با گارانتی-فوری - Snap service
انجام وظیفه بود
ممنون از لطفتان که تلفنی به من کمک کردید تا بتونم پکج خونه رو درست کنم واقعا ممنون ایشاالله همیشه پایدار باشید
روی لینک کلیک کنید قطعات پکیج بصورت ویدیویی شرح داده شده. کلید حد تا ترموستات حد یا کلید حرارتی همه گی یک چیز است
کلید حد پکیج ایران کجای دستگاه هستش،با تشکر
اگر مطمئن نیست که فن روشن میشود چه رنگی که از فندک پرشر متصل است را به صورت ضربدری با دوتا جای دیگه ای که میشه شلنگ متصل کنید تعویض کنید اگر نیاز به ویدیو هست بفرمایید تا براتون ارسال کنم
سلام وقت بخیر
پگیج ما ایران رادیاتوره الان ارور۴۰،۶۰،۸۰ میده
فن روشن میشه ولی مشعل خیر
مشکل از کجاست؟
ممنونم
سلام مهرداد جان جای شلنگ پرشر را به صورت ضربدری با فن عوض کن در غیر اینصورت پرشیا کلید آن وصل نمیشود میتونید جهت تست پرشر کلیک کنید
سلام محمود جان ویدئویی مربوط به افزایش حرارت مبدل که شامل ۴۰ ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور می شود را جهت رفع عیب نگاه کنید
سلام. اولا از کجا خدمات گرفتید؟
ثانیا
از نظر بنده فکر می کنم که از چند برند برتر ایران همین برند ایران رادیاتور باشه اما من نمی دونم شما چرا انقدر متحمل هزینه شدید اگر سرویسها به موقع انجام بشه کمتر مشکل براش پیش میاد.
با سلام خدمت مهندس;
اخساس نمیکنید با این همه سوال وایراد پکیج ایران رادیاتور آۺعال ترین محصول است؟از وقتی گرفتم 900هزار ت خرج کردم…همین الانم خرابه..خاک به سرشون با مخصولشون…واقعا متاسفم…افتخار ملی…
سلام
پکیج 24000 ایران رادیاتور
گیج ابش تا 3_4 میره
آلارم 80_70_40 میدهد
کسی از دوستان میتونه ایراد یابی کند ؟
سلام.پکیج ایراد ۴۰، ۶۰ ،۷۰ می دهد.همه کارهای گفته شده انجام شد ولی درست نشد.چیکار کنم
سلام مصطفی جان شما با این کار از آب شهری آب در مدار شوفاژ وارد می کنی و این فشار آبش رو به روی یک میبری
سلام اولین ویدیوی این لینک مربوط به رفع ارور ۴۰ ۷۰ هست
سلام چشمک زن ۴۰ ۷۰ چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
مانومتر شما رسوب گرفته میتونید مانومتر دنبال کنید و بااحتیاط زمانی که فشار پکیج روی صفره مهرش را باز کنید آن را بیرون بکشید و با یه سوزن رسوب رو برطرف کنید و مجدد سر جای خودش ببندید
باعرض خسته نباشید.آقای عرب پکیج مااوایل باپایین آمدن فشارشیرزیرپکیج رابازمیکردیم فشاربالا می رفت الان چندوقتیست روی درجه یک ثابت مانده وشیرراهم بازمیکنیم بالا نمی رودعلت چیست ممنون ازراهنمایی شما.
واقعا دمت گرم
من خطای 40 70 رو داشتم دیدم فشار کمتر از یک بار هستش یه مقدار شیرآبی رنگ زیر پکیج رو باز کردم فشار اومد رو یک بار بعدش پکیج روشن شد
حالا سوالم اینه که این شیر دقیقا چیکار میکنه ؟
در جا ب جا بستن پمپ ها یکی هوزینگ پمپ و پیچهاش باید بخوره یکی هم جهت چرخش پمپ. مورد دیگه هم وات پمپ رودر نظر بگیر کنار هر دور پمپ یک وات نوشته قبلی با بعدی حدودا یکی باشه.
حالا ای ارجی شبیه گرانفوسه اما دورش یکی چپ گرده یکی راست گرد .
باید گرنفوسی ببندی جاش که دورش مثل ای ارجی باشه
سلام آیا میشه جای پمپ ای ار جی پمپ گرند فوس نصب کرد
زماینکه فشار روی صفر است یک نصفه مایع ظرفشویی داخل مدار شوفاژ کنید اینکار را توسط یکی از رادیاتورها انجام دهید بهتر است از حوله خشک کن استفاده کنید
سلام پتانسیومتر روی بورد مربوط به تنظیم دمای شوفاژ را تعویض کنید
سلام وقتتون بخیر. چراغ 40 و 70 چشمک میزنن. روشن میکنم فشار رو روی1.5 میذارم 10 دیقه کار میکنه باز فشار کم میشه و خاموش میشه. دلیلش چی میتونه باشه؟ ممنون
سلام در همین قسمت کاملاً شرح داده شده آن را مطالعه کنید در صورت ابهام سوال بفرمایید در خدمتم
سلام. ارور ۴۰.۶۰.۸۰ نشانه چیست؟ مدل پکیج M 24FF ، لطفاً راهنمایی بفرمایید. سپاس
من کاری که گفتید انجام دادم اما همان درجه66 را نشان میده نه درجه حرارت کم میشه و نه زیاد هیچ تغییری نمیکند
سلام دادم سمت چپ را تا انتها در جهت عقربها ساعت بچرخانید. کمی منتظر بمانید (حداقل یک ربع) دمای نمایش داده شده را بخوانید
L هستش؟
سلام کدام مدل ایران 24ff هستش؟ m یا l یا؟؟
سلام وقتتان بخیر
مدل پکیج 24ff ايران رادیاتور دارم تنظيم دما گرمایش شوفاژ کار نمی کند روی دما 66 مانده و هر چقدر هم تنظيم دما را می چرخانی تغییر نمی کند چکار کنم علت چیست؟
سلام لینک خطای پکیج l رو ببینید مشکلحل میشه
سلام پکیج l24ffدارم خطای E81 زده و بار هم روی ۱.۷ است چی کارش باید بکنم
سلام یا فلوسوویچ فرمان نمی دهند و خراب است که در اینصورت با باز کردن اب چراغها دوتا دوتا چشمک زن نمیشوند.
اما اگر چراهغا دوتا دوتا چشمک میزنند شیر برقی مشکل دارد در مورد قطعات داخلی پکیج اگر راهنمایی میخواهید لینک را کلیک کنید
سلام خدمت تکنسین های عزیز. ایران رادیاتور مدل 24ffدارم.الان آب گرم ندارم. به نظرم دلیلش فقط سرمای هوای دیشب بوده. فقط با سشوار لوله های توی بالکن رو ی هوای داغ گرفتم نتیجه نگرفتم لطفا راهنمایی کنید. آبگرم ندارم. اما پکیج ها داغ هستند و مشکلی ندارند. لطفا راهنمایی کنید.
سلام مدل و مارک دستگاه تون چیه
سلام درجه حرارت بالا پایین میشه گرما دهی پایین است
سلام توی این صفحه کامل شرح دادیم اگر سوال هست در خدمتم
سلام ببخشید پکیج من ۴۰ ۶۰ ۸۰ چراغ میزنه می تونید راهنمایی کنید ممنون
سلام اگر نقصی در عملکرد آب مصرفی و گرمایش شوفاژ ندارید خیر مشکلی نیست
سلام من پکیج L24FF دارم ترور E81 داشت ریست کردم و برقش رو قطع و وصل کردم، مشکلش حل شد ولی الان (وقتی شیر آب بستست و علامت شوفاژ چشمک میزنه و درجه شوفاژ هم روی ۵۶ تنظیمه و آب روی ۵۰ )به محض اینکه درجه حرارت رو صفحه به ۵۲ میرسه شعله روشن میشه و میره تا ۷۹ ،۷۸درجه … و دوباره میاد به ۵۲ درجه و این همش تکرار میشه(تقریبا توو بازه زمانی ۴۵ تا ۵۰ ثانیه)فشار هم تقریبا ۱.۱ بار هستش.
این عملکرد طبیعیه؟
مطلب قطعات پکیج رو ببینید سوالی بود در خدمتم
سلام یک شماره بدید منتشر نمیشه براتون بفرستم
پرشر رادیاتور کجاست؟؟؟؟؟
قرار بود فیلم تصویری ش برامون بفرستید.امکانش هست؟؟؟؟
سلام در همین صفحه در ایم مورد توضضیح داده شده مطالعه کنید چنانچه سوالی بود در خدمتم
با سلام.علامت هشدار اعداد 40.60.80 و پکیج روشن نمیشود.مدل m24ff
سلام پاسخ داده شد جناب سادات. شما با باز کردن شیر پرکن تلفنی فرمودید که فشار پکیج بالا نمیره. مراحل گفته شده را دنبال کنید
خطای ۴۰ ۷۰ چیکار کنم
1یکی از شیر هی اب گرم را باز کنید
2اب وردوی به پکیج را ببندید. ( در این مرحله باید شیر اب گرمی کخ باز کردید بسته شود وگرمه وردوی به پکیج را اشتباه بستید شیر دیگری را ببندید تا ورودی اب سرد به پکیج را پیدا کرده و صحیح انرا ببندید)
3 کمی منتظر بمانید تا تمام اب داخل پکیج از شیر گرم خارج شود
4 شیر پرکن را از جای خود خارج کنید با یک اچار (12 یا 14)
5 انتهای مسیر شیر پرکن یک عدد سوراخ است که رسوب گرفته انرا را با یک عدد سیخ و ضربه های چکش سعی کنید باز کنید.
6شیر پرکن را سرجای خود بسته ذوباره دستگاه را بارگیری کنید
7چنانچه مجددا فشار بالا نرفت دوباره کارهای بالا را تکرار کنید مکشل حل خواهد شد
سلام دستگاه m24ffداریم که چراغ۴۰با۷۰ چشمک میزنه .
سلام ارتفاع دودکش را بیشتر کرده حتما از کلاهک H مانند استفاده کنید
سوال نشردود به محیط چه علتی دارد درحالیکه سرویس شده ودودکش بازه کلاهک دارد ودودپس میزند
سلام محسن جان پاسخ شما همین پاسخ قبلیست. فلوسوویچ باید عوض بشه
سلام فلوسوییچ یا فلورگاتور دستگاه رو تعویض کنید. اگر مایلید خودتون انجام بدید بفرمایید تا ویدیوی مربوطه خدمتتون ارسال بشه
سلام اب گرم مصرفی باز میکنم گرمایش پکیج حدود یکساعت فعال و رادیات ها گرم میشه اگر از اب گرم استفاده نشه پکیج به صورت جفت ال ای دی کار میکنه و رادیاتها سرد میشه مدل ام 24اف اف ایران رادیاتور
با سلام گرمایش پکیج از کار میوفته و از 30 تا 80 به صورت جفت جفت ال ای دی ها چشمک میزنه بعد از استفاده از اب گرم مصرفی گرمایش فعال میشه و یک ساعت کار میکنه رادیاتها گرم میشه و اگر از اب گرم مصرفی استفاده نکنم دوباره گرمایش پکیج از کار میوفته سنسور دما و شیر سه راهی تعویض شده و نو میباشد مدل دستگاه m 24 ff ایران رادیات است ممنون از راهنمایی شما عزیزان
سلالم فلوسوویچ گیر کرده و بایستی تعویض گردد
ا سلام بعد از تعویض شیر سه راهی و سنسور دما ntc آب گرم مصرفی پکیج کار میکنه با حرارت زیاد ولی گرمایش رادیاتها از کار افتاده و ال ای دی های پکیج به صورت جفت جفت کار میکنه با استفاده از اب گرم مصرفی پکیج قسمت گرمایش فعال میشود ولی بعداز 10 از کار می افتد مدل دستگاه ایران رادیاتور m24ff
سلام با تعویض فلوسوییچ مشکل برطرف میشه
با سلام بعد از تعویض شیر سه راهی و سنسور دما ntc آب گرم مصرفی پکیج کار میکنه با حرارت زیاد ولی گرمایش رادیاتها از کار افتاده و ال ای دی های پکیج به صورت جفت جفت کار میکنه با استفاده از اب گرم مصرفی پکیج قسمت گرمایش فعال میشود ولی بعداز 10 از کار می افتد مدل دستگاه ایران رادیاتور m24ff
سلام فلوسوییچ گیر کرده و بایستی تعویض بشه. در صورت نیاز اعلام بفرمیایید ویدیوی تعویض فلوسوییچ خدمتتون ارسال بشه
سلام
اگر تمام چراغ ها از 30 تا 80 جفت جفت به صورت چشمک زن روشن شوند علت چیست؟ آب رادیتورها هم سرد است ولی آب گرم مصرفی کاملا درست است و سریع گرم میشود !!!
مدل پکیج هم ایران رادیاتور m24ff است .
اگر هیچ برقی داخل سیستم نمیاد، مششکل از برد دستگاه هستش
سلام خسته نباشین
مدل پکیچ ایران رادیاتور M24ff
پکیچ روشن نمیشه
روی درج ها هیچگونه خطا نداره یا چشمک نمیزن
بار اب روی یک ونیم
گازهم وصل
سلام مقاله رفع سرد و گرم شدن اب پکیج را مطالعه کنید کامل توضیح داده شده. در صورت ابهام بفرماین راهنمایی کنم
سلام. در صورت داشتن رسید نیاز به نگهداری از قبض نیست. زیرا قبض شما در سیستم سروشان ما ثبت شده. زمان و مشکل دستگاه در سیستم ثبت شده. کافیست مجددا تماس بگیرید.
سلام.
فشار آب پکیج باید بالاتر از یک باشد. چ بقیه مراحل در همین صفحه کامل گفته شده. بررسی کنید سوالی بود در خدمتم
سلام.وقت بخیر
چراغ بغل دست دکمه ریست دستگاه ما مدل ایران رادیاتور m24ff قرمز شد و دستگاه از کار افتاده. لطفا به من کمک کنید تا بتونم حل کنم مشکلم رو.
و اینکه موقع کار کردن دستگاه صدا میداد.
ممنون
با سلام. چطور باید گارانتی رو فعال کنم. از سایت خوبتون ممنونم. عصر جمعه تعمیرکارتون دو سه ساعته برد رو تعمیر کرد و مشکل ۴۰ ۶۰ ۸۰ حل شد. فقط با توجه به عدم دریافت رسید در صورت بروز مشکل در شش ماه چگونه باید اقدام کنم.
سلام خسته نباشید اب گرم مصرفی سرد و گرم میشود مدل دستگاه Ec24ff
آقا رضای عزیز در مورد این عیب کاملا توضیح داده شده. مطالعه کنید اگر رفع نشد یا سوالی داشتید بفرمایند. اگر لازم شد بفرپایین ویدیوی آموزشی مربوطه رو براتون بفرستم
باسلام وعرض ادب . بسیارسپاسگزارم. مشکل خرابی پکیچ اینجانب با راهنمایی شما بزرگوارن رفع شد . خدا خیرتان بده. ارادتمند شما رضا بهداد نیا خرم آباد لرستان
سلام خسته نباشید مدل دستگاه ایران رادیاتورL24FF مشکل چشمک زدن صفحه نمایشگربا علامت E51 خواهشا بچه کوچیک داریم هوا بسیارسرده وسیله گرمایشی هم نداریم. خرم آبادلرستان. راهنمایی بفرمائید ممنون میشیم
سلام توضیح این ارور در همین صفحه بسیار کامل وضیح داده شده.
مطالعه کنید اگر سوالی بود در خدمتم
سلام وقت بخیر
فنکار میکنه ولی جرقه نمیزنه که روشن بشه
ارور ۴۰۶۰۸۰ میاد
میشه راهنماییم کنید
ممنون
سلام در این قسمت کامل توضیح داده شده اما:
مهمترین دلیلش:
که اتفاقا از همه هم راحت تره:
بسته بودن قاپک های پلاستیکی بالای پکیج کنار دودکش بعد از گذشت دو سال. دو عدد درپوش معمولا مشکی رنگه. با سه عدد پیچ بسته شده باز کنید و اونرو کنار بگذارید.
وجود فلنچ در دودکش بعد از گذشت دو سال. این مورد هم دودکش رو از سرجاش خارج کنید. یک عدد دایره فلزی در دهانه دودکش میبینید. که باعث تنگ شدن دهانه دودکش شده اونرو از جای خود بیرون بیارید.
با عرض سلام پکیج بنده اشکال ۷۰ ،۸۰ را با هم به صورت چشمک زن نشان میدهد لطفا راهنمایی بفرمایید برای رفع این مشکل
خيلي عالي بود مرسي كارم راه افتاد
سلام در قسمت :
“میخوام خودم فورا تعمیر کنم” در بالای سایت کلیک کنید
سپس روی مخزن ویدیوهای اموزشی کلیک کرده
روی ویدیوهای اموزشی تعمیر پکیج کلیک کنید
اولین ویدیو کاملاتوضیح داده شده.
سلام دستگاه من ارور ۴۰، ۷۰ دارد چه کاری باید انجام بدهم
سلام این ارور در این قسمت کامل توضیح داده شده. اما ابتدا پیچ روی پمپ رو باز کن با پیچ گوشتی دوسو روتور داخلش رو بچرخون. بعد دستگاه رو بارگیری کن و پیچ رو پمپ رو هم ببند. اگر درست نشد ب ترتیب همین قسمت رو جلو برو و انجام بده در صورت نیاز بفرماین تا خدمتتون ویدیوهای اموزشی هم ارسال بشه
سلام من برای هواگیری ؛ پیچ رادیات رو به طور کامل باز کردم و کل اب خالی شد
و حالا پکیج ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ رو داده
و حتی اب خونه رو هم دیگه گرم نمیکنه
ممنون میشم راهنماییم کنین
سلام پکیج من به مشکل خورده
برای هواگیری رادیاتور پیچ رادیات رو کامل باز کردم و کل اب خالی شد
و حالا پکیج ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ رو داده و حتی اب شیر هم گرم نمیشه
ممنون میشم که کمکم کنین
۰۹۰۳۲۱۴۲۱۰۰ شماره تماس بنده هستش
با عرض سلام و وقت بخیر. شیر موتوری و فلوسوییچ مهمترین علتهای این عیب هستند در صورت نیاز لطف بفرماین دستور بدید خدمتتون ویدیوهای لازم ارسال بشه.
سلام اب رادیاتور گرم است اما اب گرم مصرفی گرم نمیشود علت چست ؟
با سلام.ممنونم از توضیحات جنابعالی
سلام حمید جان . احتمال داره پتانسیوتر روی برد مشکل داشته باشه یا کلید مربوط به همون چرخش دما دچار اسیب دیدگی یا شکستگی باشه. اگر ارور خاصی هم مشاهده میکنی بگو درخدمتیم
مدل L28ff
چراغ شوفاژ چشمک میزنه و تغییر درجه هم نمیده
در قسمت خودم می خوام تعمیر کنم کلیک کنید سپس بر روی ویدیوهای آموزشی تعمیر پکیج ج و آموزش بالابردن فشار آب را در آن قسمت نگاه کنید
لینک در زیر آمده است است اگر مشکل حل نشد بفرمایید تا مجدد مرحله بعدی را خدمتتون عرض کنم
https://tehrantamirgah.com/%d9%85%d8%ae%d8%b2%d9%86-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac/
سلام وقتی فلوسوییچ نصب میکنید تنها فرمان قطع و وصل را می تونید به برد بدید در حالیکه در این مدل دیافراگم باعث جلو راندن مغزی ها و یا در واقع شیر سه راهه می شود و سپس با عکس وصل شدن میکرو سوئیچ می شود در واقع به حالت شیر سه راهه هم عمل میکند.
اگر از عملکرد شیر سه راهی خود مطمئنید و دیافراگم کار خود را ب درستی انجام میدهد مانعی جهت استفاده از فلوسوییچ نیست. وگرن حتما باید آن مجموعه کار خود را ب درستی انجام دهد
سلام خسته نباشد می خواستم بپرسمدر مدل m24ff به جای میکرو سوئیچ فلو سوئیچ نصب شده ممکنه خطرات باشه یا هیچ فرقی نمیکنه؟ممنون میشم پاسخ دهید
سلام …کلا هنگام استارت زدن ارور ۴۰ ۷۰ میده …مشکل چی میتونه باشه
سلام جواب خودتون رو در قسمت سرد و گرم شدن آب پکیج در لینک زیر بخوانید
https://tehrantamirgah.com/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC/
با سلام چراغ های دما چشمک زن می باشد و چراغ مشعل هم نارنجی رنگ است .آب هم دائم گرم و سرد می شود.میخواستم بدونم علت گرم و سرد شدن اب چی میتونه باشه
سلام دوتا دوتا روشن شدن چراغها هنگام باز شدن اب پکیج امریست طبیعی. اما در انتها چه اتفاقی می افتد؟ یعنی کدام چراغها چشمک زن میشوند تا کمکتون کنم
پکیج m24ff
آب مصرفی شیر وحمام گرم است اما در هنگام روشن کردن کلید رادیاتورها در ابتدا شروع به کار می کند و چراغ دما به ترتیب ۳۰، ۴۰ و ۵۰ روشن می شود اما پس از چند ثانیه ابتدا چراغ مشعل و سپس بهترتیب چراغ های دما خاموش می شود
سلام اگر زماینکه اب رو باز میکنید هیچ عکس العملی نشون نمیده قطعا ایراد از فلوسوییچ هستش. وگرنه شیر برقی و مغزی باید چکح بشه. اگر خانه دار هستید بفرماین تا ویدیوی مربوطه براتون ارسال بشه
سلام در همین قسمت کامل شرح دادیم اما در بیشتر بایستی ابتدا چرخش پمپ را تست کنید سروپس مبدل رسوب زدایی بشه و درنهایت همه موارد مذکور در این قسمت رو پله پله انجام بدید.
اگر ابهامی در مورد قطعات دارید بفرماین بچه هامون خدمتتون ویدیوی اموزشی بفرستتن
باسلام دوستان پکیج ایران رادیاتور دارم کلید۴۰ ۷۰ ۸۰ارور میده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
سلام…پکیج من زمان استفاده از رادیاتور مشکل نداره ولی زمان استفاده برای حمام و آشپزخانه آب داغ نمیشه لطفا راهنمایی کنید.
سلام یکی از دو احتمال زیر وجود دارد:
۱. پرشر سوئیچ خراب است.
۲. فن دائم کار شده : رله برد را تعویض کنید.
باید چک شود .
سلام کدخدایی هستم پکیج ایران رادیاتور دارم کد406070رو نشان می دهد لطفاً راهنمایی کنید ممنون
مهمترین علت این موضوع جرم گرفتن مبدل میباشد
با تشکر از مطالب بسیار قشنگ و مفیدتون و همچنین تشکر از حناب اقای میر عرب ، سرویس کار عزیز و خوش اخلاق و کار بلد
سلام بار پکیج رو تنظیم کن. شیر پرکن زیر پکیج رو باز کن تا فشار بالا بیاد. روی یک تا یک و نیم ک اومد ببند و ویدیوی کوتاهی در قسمت ویدیوهای اموزشی تعمیر پکیج سایت ما هستش ببینید 40 ثانیه اس. بالا بردن فشار اب پکیج : روي لينك زیر كليك کنید بببینید و خودتون درستش کنید
https://tehrantamirgah.com/%d9%85%d8%ae%d8%b2%d9%86-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac/
سلام
لينك زير را مطالعه بفرمایید
https://tehrantamirgah.com/%d8%b9%db%8c%d8%a8-%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1-m24ff/
سلام پکیج من ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ رو میده باید چیکار کنم
ارور ۴۰ ۷۰ چی کنم؟?
با سلام پکیج من ایران رادیوتور mm24ff هستش در حین اینکه اب مصرفی به دمای مطلوب میخواهد برسد شعله خاموش میشود علت از میله یون یا برد رله فن پرشرسوییچ هوا میباشد یا چیست باتشکر و خسته نباشید
سلام حالت طبیعی دستگاهه
سلام با بازکردن آب گرم درجه دماها دوتا دوتا شروع به حرکت میکنن
سلام آیا چشمک زدن چراغها دوتا دوتا دایمی ست؟
در این مورد شیر برقی رو چک کردید؟
سلام من تیوپ مخزن پمپ اب و عوض کردم بعد از دو روز کار کردن اب سیاه و همراه باشن میومد .الان هم ابگرمکن روشن نمیشه باید حتما یه شیر اب گرم دیگه باز باشه تا روشن بشه.فشار اب هم با اینکه پمپ اب خاموشه خوبه ولی ابگرمکن روشن نمیشه.تعمیر کار اومد شیرها و صافی مربوطه رو تمیز و تعویض کرد ولی باز هم روشن نمیشه و چراغ ها دوتا دوتا به ترتیب روشن خاموش میشه حتی وقتی که شیر دیگه باز میکنم روشن میشه ولی چراغها چشمک میزنن
سعی کنید انرا ریست نکنید.
با خدمات پس از فروش ان تماس بگیرید.
اما این مورد احتمالا از گیر پاچ بودن پمپ است. با چرخاندن روتور پمپ با پیچ گوشتی دوسو این مشک رفع میشود
سلام .
اگر بعد ازخاموش شدن شعله ارور 40 60 80 ظاهر شد. ممکن است از رله فن باشد.
اما دراین مورد بهتر است به علت های سرد و گرم شدن اب پکیج در همین سایت مراجعه کنید
با جستجو در کادر انتهای صفحه علت سرد گرم شدن اب پکیج مقاله مرتبط را مطالعه کنید.
اما خیلی کلی مهمترین علت ان اگر هیچ اروری نباشد، عیب از رسوب در مبدلهاست
سلام پکیج روشن میشه آب گرم میشه یه دفعه شعله خاموش میشه,میتونم رله فنو تعویض کنم
سلام
پکیج ما تازه خریدیم
خطای ۴۰_۷۰_۸۰ میده
چرا؟
سلام
اگر اب مصرفی باز باشه چشمک ها طبیعیه اما اگر وقتی باز نیست چشمک میزنه فلوسوییچ خراب شده و گیر کرده
علل خاموش و روشن شدن مکرر در بیشتر مواقع رسوب دستگاه است
سلام علت خاموش وروشن شدن مکرر پکیچ چیست وبگید که ایا چراغ های 30با40و50با60و70با80مدام چشمک میزنند البته به نوبت ودو به دو باهم ممنون
سلام
ممنون از راهنمایی کامل
سلام وقت شمام بخیر.
مشکل از فن پرشر یا برده باید بررسی بشه
سلام وقت بخیر
جناب اینکه پیکج بنده این چراغهای 40-60-80 تندتند چشم میزنه سبز
مشکل از چی می تونه باشه که گرم نمیکنه آبو
ممنونم از پاسخگوییتون
احتمالا اشکال از فلومتر است. ایا درهنگام باز کردن اب چراغها ذوتا دوتا چشمک زن میشوند؟
سلام فلوسوییچ گیر کرده و باید تعویض شود
سلام پکیج ایران رادیاتور مدل ام 24 اف اف دارم که با گرم شدن هوا روقسمت تابستانه قرار دادم ولی آب مصرف گرم نمیشود وپکیج روشن نمی شود وهیچ ارور ی ندارد وبا قردادن روی زمستانه مشکل حل میشود مبدل وکوچک رارسوب زدایی کردم لطفا راهنمایی کنید
سلام، وقت به خیر، پکیج ایران رادیاتور چراغ دوتایی دائما خاموش ورو شن میشه با اینکه همه شیرهای آب گرم بسته هستند، اگر هرد پنل آب گرم وشوفاژ باهم روشن باشه طبق معمول کار میکنه، ولی وقتی یکی رو میبندیم از کار میوفته؟
ممنون از راهنماییتون
سلام لینک زیر رز از مطالعه کنید.
https://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
ولوم روی پکیج بهتر است.
شیر رادیاتورها از جانب شما نیاز به تنظیم نداره. مگر در شرایط خاص با صلاحدید تعمیرکار
سلام
برای تنظیم دمای اتاقها باز و بسته کردن شیر رادیاتها بهتر است یا کم کردن دمای روی پکیج؟
اگر هر روز، روزی چند بار شیر یکی یا دوتا از رادیاتها باز و بسته بشه برای تنظیم دما آیا برای پکیج(ایران رادیات مدل اکو) ضرر دارد؟
ممنون از شما
سلام پکیج ایران رادیاتور مدل m24ffدارم.هیچ اروری نمیده اما آب هی سرد و گرم میشه قابای پلاستیکی و فلنچ رو هم برداشتم درست نشد. وقتی قسمت رادیاتور (حالت زمستانی)رو روشن میکنم و درجه رو میبرم بالا آب مصرفی گرم میشه ومشکل رفع میشه.
ایراد از چیه؟
سلام اگر شیر بالایی رادیاتور ها گرمتر از پایین آن هستند. و اگر شخصی جای شانگهای رفت و برگشت شوفاژ را اشتباه نبسته باشه. بنابراین میتوان حدس زد که پمپ در خلاف جهت میچرخد. دوپریز برق را برعکس بزنید. در صورت پاربرجا بودن از یک نیروی متخصص کمک بگیرید
این ارور توی ایران رادیاتور نیست. در صورت وجود برد مشکل دارد
با سلام
پکیج ایران رادیاتور ارور ۳۰ ۵۰. میزنه و دکمه ریست دستگاه هم کار منیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید با سپاس
سلام پکیج خونه رو امروز زیاد کردم دمای پکیج 70 یا 80 هست ولی رادیات ها کاملا سرده مبدل پایین ولوله ها رودست میزنم کاملا گرم هستن
وپمپ هم کار میکنه ولی ابگ رم در رادیات ها نمیچرخه ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام لطفاً توضیحات ارور را کامل بنویسید
سلام چراغ ۵۰ خاموش است و دمی خانه مثل قبل نیست
سلام خدمت شما و ممنون از اینکه تجربتون رو در اختیار همه قرار دادید. یک نکته رو هم اضافه کنم اگر مجدد این مشکل پیش اومد کارهای زیر را انجام بدبد
1. در پوشهای پلاستیکی گنار دودکش را باز کرده کناز بگذاریدو
2. فلنچ داخل دود کش را در بیاورید و کنار بگذارید
3. در اخر فاصله بین الکترود جرقه زن و سطح ان را اندازه گیزی کتید این اندازه بین 3 تا 5 میلی متر بهترین حالت ان است. بنابراین اگر این فاصله کمتر بود با یک پیچ گوشتی و به ارامی انرا به اندازه مشخص برسانید
موفق باشید
پکیج ایران رادیاتور خانه ما نزدیک 6 ماه بود که بعد از چند بار جرقه زدن استارت میزد و هیچ خطایی نیز روی نمایشگر اعلام نمیشد و همه چیز نرمال بود.هر کارشناسی که میامد و هر کاری میکرددر نهایت میگفت برای اتصال به زمین است یا برد باید عوض شود.پس از 700 هزار تومان هزینه که روی دستم گذاشت بازم مشکل پا بر جا بود.بعد خودم که کارم الکترونیک هست برد را باز کردم و برد را چک کردم هیچ اشکالی نداشت با این حال خودم یک سری قطعاتش رو تعویض کردم….بازم مشکل پا بر جا بود. در نهایت با گرفتم آمپر کاتود دیود متوجه شدم مشکل از کاتد دیود هستش …بعد خودم پکیج رو باز کردم دیدم جرم گرفته و با یه سمباده نرم جرم های روی آن را تمییز کردم و مشکلم حل شد….میخاستم این تجربه رو در اختیار دوستان بگزارم که مشکل من بدون هزینه با یک سمباده حل میشد ولی کارشناسان پکیج این رو تشخیص ندادند..متاسفته اکثر کسانی که ادعای کارشناسی پکیج دارن تعویض کارن و سواد علمی لازم برای حل مسئله را ندارند.با سپاس
سلام احتمالا با سرویس رفع شه
سلام آب مصرفی سرد و گرم میشود
سلام دقت کنید ایا پکیج دایم چراغهاش دوتا دوتا چشمک زن هستند؟ اگر بله مشکل از خرابی فلوسوییچ است. یا کشیدن یمی از سیم های فلوسوییچ اگر پس از مدتی رادیاتورها گرم شدند همان قطعه خراب است. این مهمترین علت سوالتون بود.اما موارد دیگر نیز وجود دارند اگر نبود بفرمایید توضیح بدم
پکیج ایران رادیاتور در حالت زمستانه شعله روشن نمیشود ولی آب گرم مصرفی درست است
سلام طبیعیه. مشکلی که حس میکنی چیه؟ سرد وگرم شدنه آیه چیه
سلام بله قابل تعمیر ان
لینک زیر را مطالعه کنید کامل توضیح داده شده
https://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
سلام پکیج ایران رادیاتور آنالوگ داریم شوفاژ مشکل ندارم ولی وقتی آب و باز میکنم چراغ ها جفتی به نوبت روشن میشوند ۳۰ و ۴۰ بعد ۵۰ و ۶۰ و ….
میشه کمک کنید ایراد و رفع کنم؟؟
سلام
پس از باز نمودن شیر آب گرم پس از مدت کوتاهی آب سرد شده و دوباره پس از مدتی مجدادا گرم میشود و به همین صورت بصورت نوسانی سد و گرم میشود. یعنی آب گرم بصورت پیوسته نمیباشد. ممنون میشوم اگر راهنمایی دارید بفرمایید.
بسیار ممنون از پاسخ گویی ۲۴ ساعته شما .وگرنه ماتا صبح یخ میزدیم
با سلام پکیج ایران رادیاتور خطای 70 80 میده و شیر گاز و جرقه کار نمیکنه ولی با برد نو کار میکنه آیا برد قابل تعمیر است؟
سلام خدمت حضرتعالی.
باد منبع انبساط باید یک بار باشد قطعه ای پشت دودکش مانند سر والف دوچرخه آنرا فشار دهید اگر اب یا حتی هوا همراه اب خارج شد باید منبع انبساط عوض شود. اگر چیزی خارج نشد انرا با فشار یک بار باد بزنید
سلام خدمت شما.
باد منبع انبساط باید یک بار باشد قطعه ای پشت دودکش مانند سر والف دوچرخه آنرا فشار دهید اگر اب یا حتی هوا همراه اب خارج شد باید منبع انبساط عوض شود. اگر چیزی خارج نشد انرا با فشار یک بار باد بزنید
سلام پکیج ایران رادیاتورمدل ۲۴ffنصب کردیم حدودسه ساله ازدیشب ازشیر تخلیه مدام اب گرم میاید وباعث افت فشارمی شود چه کار کنیم راهنمایی کنید لطفا
تمامی چراغهااز۳۰الا۸۰روشن می ماند،مدام ازشیرتخلیه اب خارج می شود ،افت فشاراب راداریم
سلام
مبدل ثانویه نیاز به اسید شویی داره
ولوم باز کردن و روشن شدن ذستگاه رو بچرخونید . اگر ارور دیگخ ای مشاهده میکنید بفرمایید
سلام
علل مختلفی مثل خرابی فلوسوییچ یا شیر برقی که مهمتریم انهاست و باید بررسی شود.
سلام رله وسطی رله فنه از پاساژ امجد میتونید تهیه کنید
سلام
اگر خروجی آب حمام و روشویی سرد باشد چه عیبی دارد ؟
ولی شوفاژ کاملا گرم و هیچ مشکلی ندارد .
با سلام ممنون از مطالب مفیدتون، پکیج مدل m24ff دارم میخواستم بدونم رله فن روی برد کدومه چون چند تا رله شبیه هم و چشبیده به هم روی برده و نمیشه تشخیص داد و اینکه رله رو از کجا بخرم ؟ با تشکر
سلام پکیج ایران رادیاتور دارم گازشو قطع و وصل کردم حالا روشن نمیشه رو پنل نوشته offومثلث خطا پایینه
باسلام پکیج ما با وجود اینکه درجه اخر گذاشتیم اب حموم و اشپزخونه رو حد ولرم گرم میکنه چکار باید کرد
سلام قطعه ای که فشار پکیج و نشون میده مانومتر نام داره زمانی که دستگاه از آب خالی است مانومتر را باز کنید و با یک سوزن رسوب آن را برطرف کرده و سر جای خود ببندید
با سلام پکیج ما درجه آب آن همیشه روی صفر هستش حتی زمانیکه شیر فشار هم باز میکنیم بالا نمیره چکار باید کرد
سلام از خروجی دودکش و اینکه مانعی سر راهش نیست مطمان شو. ظاهر ونتوری را دقت کردی؟؟ تغییر شکل آن این ارور را ب دنبال خواهد داشت
سلام اگر زمانی که تمامی شیرهای آب گرم بسته است پکیج تا دوتا دوتا چشمک میزنند این بدان معناست که فلوسوییچ گیر کرده. برکشیدن یکی از سیمهای فلوسوئیچ اگر این چشمک زدم قطع شد یقیناً خرابی از فلوسوئیچ است اما افت فشار مبحث دیگری است که آن را می توانید در لینک زیر مطالعه کنید:
https://tehrantamirgah.com/علت-افت-بار-پکیج/
باسلام رله فن برد سالم است فن سالم است پرشر تعویض شده پارگی شیلنگ پرشر نداریم چراغ جرقه روشن وفورا خاموش می شود ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ تکرار می شود علت چیه
سلام خسته نباشید یک پکیج ایران رادیاتور تو خونمون نصبه چند روز است تند تند فشار آب داخل پکیج افت میکنه بعد دو چراغ دو چراغ روی کل اعداد میزنه بعضی وقت ها روی ۷۰ چشمک میزنه باید چکار کنم
سلام لینک زیز را مطالعه کنید
https://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
سلام پکیج ما ۳ ساله کار کرده یه هفته میشه آب گرم مصرفی نوسان داره تند تند جرقه میزنه مشعل روسن خاموش میشه
محدد جای لوله ها روعوض کنید. اما این عیب بعضا مشاهده شده
ارور ۷۰ در این قسمت کامل توضیح داده شده
دوتا دوتا چراغ روشن شدن ایران رادیاتور به این معنی است که آب مصرفی باز شده است اگر بدون روشن شدن آب مصرفی چراغ ها دوتا دوتا چشمک می زنند این بدان معناست که فلوسوئیچ گیر کرده آن را تعویض کنید
سلام بردخراب است و نیازمند تعویض
سلام
ارور 30،40. همزمان باهم چشمک میزنه به چه معناست وچگونه برطرف میشه
بعضی اوقات به ترتیب از چپ به راست چراغ ها جفت جفت روشن خاموش میشن، یعنی اول 30 40 بعد 50 60 بعد 70 80 مشکل از کجاست؟
ممنون از پاسخگویی سریعتون ❤️
باسلام وادب واحترام شیرهای زیرپکج ورادیاتورهابازه پکج روشن میشه بعدازچندثانیه مشعلش خاموش وچراغ۷۰ ارورمیده لطفاراهنمایی کنید
سلام پکج ایران رادیاتوردیواری یک ماه پیش رادیاتورها گرم نمیشد خودم بررسی کردم دیدم لوله اب ورودی گرم لوله خروجی سرداست جای لوله هاراعوض کردم درست شد الان دوباره این اتفاق افتاده ایاممکن است که پمپ برعکس کارکند لطفا راهنمایم کنید
شیر ماژوله گاز خراب است. اگر با کشیدن یکی از سیم های ماژوله ارتفاع شعله تغییری نکرد و دستورالعمل کوتاه کردن شعله جواب نداد. شیر ماژوله گاز خراب است.( البته مظمان شوید برق از برد درست به شیر گاز میرسد)
علت شعله بلند بودن دائم چیست؟
فرق نمی کنه سنسور ها باهم فقط رنگ سیم هرکدوم رو مثل قبلی بزنید
جسارتا برای خرید اسم سنسور رو چی باید بگم؟
ضمنا دو تا سنسور شبیه هم داره کدومش باید تعویض بشه؟ رنگ سیم هاشون فرق داره.
سلام سنسور شوفاژ را تعویض کنید. اگر اجزای پکیج را مانند سنسور نمیدانید چیست لینک زیر را مطالعه کنید همراه ویدیوی اموزشی :
https://tehrantamirgah.com/شناخت-قطعات-پکیج/
ببینید و خودتان دست ب کار شوید.
اما قبل از باز کردن سنسور قبلی اب پکیج را خالی کنید. نحوه خالی کردن اب پکیج یا ( پایین اوردن فشار پکیج )را در قسمت ویدیوهای آموزشی ببینید یک ویدیوی یکدقیقه ای.
من خطای 50 70 80 دارم، میخواستم بدونم برای رفعش باید چکاری انجام بدم و این خطا باعث چه نقصی تو عملکرد پکیج شده؟ یعنی در عمل باعث چی میشه؟ ممنونم
لینک زیر را مطالعه کنید
https://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
پاسخ داده شده
اگر حس میکنید ضربه باعث این شده، شیپوره ی داخل خروجی فن را بررسی کنید سالم باشد. و همچنین لوله های پلاستیکی چسبیده به فن.
سلام
من ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ دارم
البته کابینت به آشپزخانه اضافه کردیم لوله پکیج به بالای درب کا بینت گیر میکرد به همین منظور یه ۱۵ سانت لوله سایز۶ تهیه کردم به ابتدای خروجی دود پکیج قبل از زانو اضافه کردم و ارتفاع اتصال خروجی دود رو از پکیج زیاد کردم اما لوله جدید درست جا نمیرفت یه چند تا ضربه زدم تا جا رفت بعد از اون این ارور اومد و فن روشنه اما شعله روشن نمیشه!
الان چیکار کنم تا دوباره راه بیفته خونه داره سرد میشه.
سلام
من ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ دارم.
البته کابینت به آشپزخانه اضافه کردیم لوله پکیج به بالای درب کا بینت گیر میکرد به همین منظور یه ۱۵ سانت لوله سایز۶ تهیه کردم به ابتدای خروجی دود پکیج قبل از زانو اضافه کردم و ارتفاع اتصال خروجی دود رو از پکیج زیاد کردم اما لوله جدید درست جا نمیرفت یه چند تا ضربه زدم تا جا رفت بعد از اون این ارور اومد و فن روشنه اما شعله روشن نمیشه!
الان چیکار کنم تا دوباره راه بیفته خونه داره سرد میشه.
سلام پکیج من مشعل خاموش و روشن میشود و دما بالا تا ۸۰ نمیرود
سلام اگر دوتا دوتا چشمک زن میباشد. علت از گیر کردن فلوسوییچاست. اگر رادیاتور ها گرم نیستند برای درمان موقت همین امشب در پکیجرا باز کنید وانگشتی روی فلومتر را از روی روی فلومتر بیرون بکشید. ( یا سیم انرا حدا کنید) در صورت داشتن میکرو سویچ یا فلپ سوییچ سیم اتصال انرا جدا کنید)
شناخت قطعات پکیج و اجزای انرا در لینک زیر بخوانید اگر فلو سوییچ را نمیشناسید
%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac
علت چشمك زدن چراغهاى ٣٠و٤٠-٥٠و٦٠-٧٠و٨٠ بصورت مداوم به چه علت است!؟
سلام
تنظیمات دمای منزل باید از روی پکیج صورت بگیرد در صورت گرم بودن مقداری ولوم پکیج را کم کنید و انرا کاملا نبندید که بعدا مجبور به بالا بردن مجدد ولوم شوفاژ شوید.
باسلام خدمتتون عرض کنم آیازمانی که محیط گرم میشه ،درجه پکیچ(m24ff) را بایدکم کنیم ودرصورت نیازمجدد زیادکنیم،یااینکه بابازکردن درب وپنجره ها دمای محیط را کم کنیم؟
سلام. صداهای پکیج مختلف هستند. باید بررسی بشه یا از رسوب مبدل یا از پمپ و یا حتی از فن دستگاه است. که معمولا با یک سرویس و یا اسید شویی ساده قابل رفع هستند.
سلام خسته نباشید من ی پکیج m24 دارم وقتی آب گرمو باز میکنم صدای غیر عادی بلند میشه و اذیت کننده است دلیلش چیه؟
سلام. این طبیعی است که وقتی اب گرم باز شود چراغها دوتا دوتا چشمک زن شوند. اما اگر اب گرم نیست. شیر برقی را تعویض کنید . و اورینگ مغزی پشت شیر برقی که باعث سوختن شیر برقی شده را نیز تعویض کنید. یا کلا مغزی پشت شیر برقی را عوض کنید. اما اگر اب دائم هی سرد و گرممیشود. مبدل ثانویه نیاز به رسوب زدایی دارد.
سلام پكيج مدل m24ff آب گرم قطع شده و چراغ ٢٠ ٣٠ و ٤٠ ٥٠و ٦٠ ٧٠ دو تا دوتا روشن مى شود ، وقتى ك شير اب گرم را باز مى كنيم .
راه حل چيست لطفا راه نمايي بفرماييد
سلام علت را در لینک زیر بطور کامل اوردیم. که مهمترین ان مربوط به رسوب است. مطالعه کرده و استفاده کنید
https://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
سلام . پکیج 24ff بدون هیچ ارور آب مصرفی سرد گرم میشه وپکیج پشت سر هم خاموش روشن میشه علت چیست
آب مصرفی مدام سرد و گرم میشه واب داغ نداره وتند خاموش روشن میشه
سلام فلوسوییچ رو تعویض کنید از همه اش بی درسرتر و راحت تره
آب مصرفی دایم کار شده آب داخل خود دستگاه میچرخه بدون اینکه واقعا آب سردی بخواد اون اب چرخشی روخنک کنه. بنابراین دماش میره بالا و ارور ۷۰ میده
در ضمن اگه فلو سییچ هست چرا دمای آب چه در حالت شوفاژ چه در حالت مصرفی(البته عرض کردم در هر حالت یکی از این دو فعاله یا شوفاژ یا مصرفی و با هم فعال نیستن)خیلی خیلی بالاست.طوری که ارور 70 روشن میشه و بعد از چند ثانیه خاموش میشه و مجدد مشعل روشن میشه.آیا ممکنه سنسورا ایراد داشته باشن؟البته قطعا شما تجربشو دارید.فقط خواستم این رو هم در نظر بگیرید و راهنماییم کنید.بازهم ممنونم
بله.دوتا دوتا روشن میشن.حالا برای رفع عیبش چه باید کرد؟ضمن اینکه فلو سوئیچ دقیقا تو چه نقطه ای قرار گرفته؟
سلام. چراغهای پکیج آیا دوتا دوتا چشمک میزنند؟ اگر جواب آری است. مشکل از گیر کردن فلوسوییچ است
سلام.
من یه مشکلی دارم میخواستم راهنماییم کنید:
دستگاه ارور 70 میداد.مبدل ثانویه رو اسید شویی کردم.بعد از اون آب گرم بهداشتی داشتم اما شوفاژ سرد بود.از طریق همین سایت شیر سه راهه رو باز کردم و اون هم رسوب گیری کردم.باز هم همون مشکل وجود داشت.به شیر برقی شک کردم و اون رو چک کردم سالمه.الان به محض اینکه برق شیر برقی رو وصل میکنم، آب گرم بهداشتی دارم و شوفاژ سرد میشه و وقتی تغذیه شیر برقی رو قطع میکنم و برق 220 رو میدم به کنتاکت وسط و نول رو میدم به کنتاکت مخالف شیر باز میشه و آب گرم شوفاژ دارم اما آب بهداشتی گرم نمیشه.پمپ سالمه رسوب هم ندارم.اما ارور 70 رو دارم و آب هم فقط یا رو حالت شوفاژ خیلی داغه یا رو حالت بهداشتی خیلی داغه و چراغ ارور 70 هم هر دفعه بعد از چند ثانیه خاموش میشه.یه علامت دیگه هم وجود داره.تو حالت بهداشتی چراغ ها به صورت جفت جفت و بصورت ترتیبی روشن خاموش میشن که تو سایت شما خوندم که طبیعیه.اما وقتی ولوم رو به حالت زمستانی میچرخونم این چراغ ها همچنان به همون شکل روشن خاموش میشن.تا جاییکه یادمه وقتی ولوم رو میچرخونیم به سمت زمستونی باید درجه حرارت رو نشون بده .مثلا 80 درجه که میشه همه چراغ ها باید روشن شن.اما متاسفانه تنها تغییری که دارم اینه که وقتی ولوم حالت زمستونی رو رو صفر میذارم تک چراغ خود ولوم خاموش میشه و وقتی به سمت زمستونی میچرخونمش روشن میشه.اما ال ای دی ها بصورت جفت جفت و به ترتیب روشن و خاموش میشن درست مثل حالت بهداشتی.
آیا سنسور ان تی سی مشکل داره یا ولوم روی پنل؟یا اینکه مشکلم چیز دیگه ایه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
اگر نیاز به شوفاژ ندارید یکی از شیرهای رفت یا برگشت شوفاژ زیر پکیج را ببندید. شیر سمت شوفاژ کامل بسته نمیشود
سلام
من پکیج ایران رادیاتور مدل M24 FF دارم.
مدتی است که با چرخاندن دکمه تنظیم دمای رادیاتور تا پایین min و روی صفر درجه
باز هم رادیاتور ها گرم می شوند و مجبور می شوم پکیج را خاموش کنم
می خواستم علت را بدانم
از جمع بودن ترموستات اتاقی مطمئن شید در مرحله بعد دستگاه را مجدد راه اندازی کنید اگر از همان ابتدا ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ با این بود با یک برد دیگر تست کنید. اما اگر کار کرد و بعد از مدت کوتاهی این ارور آمد مبدل اصلی را اسید شویی کنید ارتفاع شعله را تنظیم کنید و نتیجه را گزارش
سلام و خسته نباشید .من رفتم بالا سر یه پکیج ایران رادیاتور از همون ابتدا کد ۴۰ ۷۰ ۸۰ میداد.ریست کردم تا کد برداشته بشه و دوباره کار کنه تا ببینم عیب از چیه ولی دوباره همین کد رو داد از برق کشیدم بلکه یکم کار کنه تا مشخص بشه عیب چیه ولی باز از ابتدا این کد رو داد.معنی کد اینه که دمای اب معمولی است ولی کلید ایمنی عمل کرده.من کلید رو چک کردم مشکلی نداشت سیم کشی هم مشکلی نداشت ntcهم عوض کردم ولی چیزی تغییر نکرد طبیعتا عیب به برد بر میگرده.ولی متاسفانه تو چند سایت همکارا نوشتن که این کد برا خرابی پمپ جرم گرفتن مبدل اصلی و بالارفتن دما است در صورتی خود کد میگه دما معمولی است دما بالا نرفته ولی کلید حد باز شده.برا بالا رفتن دما دوتا کد دیگه هست که یا ۷۰ میزنه یا ۸۰.میخواستم ببینم اول اینکه عیب این موردی که من بهش برخوردم چی میتونه باشه.بعد در ادامه من حدسم از خرابی برد بود چون از ابتدا این کد ۴۰ ۷۰ ۸۰ رو میداد دیگه برد رو بردم پیش یه تعمیر کار دیدم که اون چند بار پشت سر هم ریست رو فشار داد بعد برا تستش برد دیگه کد ۳۰ ۵۰ میداد.عجیبتر اینکه اصلا کد خطایی برا ۳۰ ۵۰ تعریف نشده.علت این ۳۰ ۵۰ چیه معنیش چیه؟؟؟ممنون میشم اینو جواب بدید.
عرض کردم چکار کنید. خیر باز بودنشون مشکل ساز نیست
باسلام وتشکرازراهنمایی تون،جسارتااگرراه دیگه ای نیس که انجام بدم،بازبودن اون درپوش که فرمودین موجب آزادشدن آلایندگی مثل دود ومنواکسیدو….که برای سلامتی ساکنین خطرناک باشه نیس ؟
سلام اخرین دربی که باز کردید و حاوی پشم سنگ است را دیگر نبندید. اما بقیه پکیج را ببندید
باسلام عرض ادب خدمت استادبزرگوار،قبلا مزاحمتان شدم بررایm24ffبرای روشن شدن چندین مرتبه مداوم مشعل روشن وخاموش میشه بعدروشن میمونه،فرمودین دوتادریچه بالاروبرداشتم،محل نصب دودکش هم قطعه ای که محفظه روتنگ کنه(فلنچ)نداره که بردارم لذافرقی نکرده.
قاب دستگاه راروبرداشتم،صفحه فلزی روی آتش خانه روبازکردم الان بدون هیچ کاری همه چی مرتبه خوب کارمیکنه وروشن خاموش بی جهت نمیشه،حالاچکارکنم،،چون اگرقاب روببندم فکرکنم باز همون مشکلو داره،ظاهرااینجوری هوابیشترمیرسه که نرمال کارمیکنه.لطفاراهنمایی کنین ممنون میشم
بازم سلام من چطور میتونم باهاتون تلفنی حرف بزنم این شماره مغازمه اگه امکانش هست یه تک بزنید بهتون زنگ میزنم44748940
سلام اوکیه این فشار هم مشکل نداره اما برای پایین آوردن فشار ویدیوی مربوطه توی
https://tehrantamirgah.com/مخزن-ویدیوهای-اموزشی/ویدیوهای-اموزش-تعمیر-پکیج/ وجود داره ببینید
شیر پرکن را باز کنید. فشار مدار گرمایش پایین امده بین یک تا یک و نیم بار
نباید دائم اینطور باشه خیر غیر طبیعییه
با سلام ،بنده تونستم مشکل حل کنم مشکل از فشار بار بود که زیر 1 بود ولی الان فشار رفته روی 2 سوال جدیدم اینه که چطور میتونم بیارم فشار پایین و به عدد 1:30برسه خوبه؟
فشار اب پکیج پایین است در قسمت ویدیوهای اموزشی نحوه بالا برد فشار اب پکیج رو ببینید
با سلام و خسته نباشید ،پکیج بنده ایران رادیاتور m24ff میباشید تا دیروز درست کار میکرد امروز صبح نه اب گرم میکنه و نه شوفاژ خاموش روشن کردم ریست کردم درست نشد ،چراغ شماره 40 و 70 چشمک میزنه ممنون میشم راهنمایم کنید
سلام دستگاه هر یک دقیقه یکبار روشن میشه دوباره خاموش میشه. آیا طبیعیه؟
ارور ۴۰ ۷۰ روی پکیج هست
آب و شوفاژ ها هم سرد شدن
دوتا شوفاژ روشن بودن و مشکلی هم نبود
وقتی که خواستم شوفاژ سوم رو هواگیری کنم این اتفاق افتاد
از اینکه شیر بالا و پایین باز باشه مطمان باشید. اگر مطمانید کمی شیرهای رادیاتور های دیگر را کمتر کنید تا اب به آخرین رادیاتورها هم برسد.
و بررسی کنید شاید اون رادیاتورها نیاز به باز کردن و شستن و لجن زدایی داشته باشه
سلام، پکیج از نظر آب گرم مصرفی خوبه مشکلی نداره سیستم گرمایش هم کار می کنه فقط دو تا از رادیاتور ها کاملا سرده و دو تای دیگه گرم هستند مشکل از چیه، هواگیری هم کردم ولی درست نشده
سلام. برای علت سرد و گرم شدن این لینک را مطالعه کنید
https://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
با سلام و خسته نباشید
مدل پکیج M24ff میباشد. زمانی که رادیاتور هارو فعال کردم دیگه آب گرم نداریم و آب سرد و گرم میشود با اینکه رادیاتورهارو غیر فعالم میکنم همین اتفاق میافتد. قبل از روشن کردن رادیاتورها درست کار میکرد اما الان دیگه مشکل دارد. با اینکه بارو تنظیم میکنم همچنان مشکل دارد ارور 70 میده و آب گرم و باز میکنم هی خاموش روشن و آب مثل فبل داغ نیست و ولرم شده. چیکار کنم
سلام مجدد بله ابتدا یوت را با توجه به بسیار ارزاتر بودن ان تعویض کنید در مرحله ازخر برد هم ممکن است خراب باشد
سلام مجدد.بله یون رو تعویض کنید. اگر با یون درست نشد ایراد از برد دستگاه است اما از انجاکه یون بسیار به مراتب ارزانتر است ابتدا انرا تعویض کنید
مقاومت دوسر یون باید بین 1 تا 4 اهم باشه. اگر در این رنج نیست باید عوض بشه. تمیز کردن مناسب جرقه زن است مناسب یون نیست
باسلام خدمت استادگرامی خدمتون عرض کردم اگرفلنچ همونه که لوله دودکش بهش وصل میشه،برداشتنش هیچ فرقی درسایزدهانه دودکش ندارد که فرمودین اونوبردارم،..یون که فرمودین باتمیزکردن کافی نیس؟حتمابایدتعویض بشه؟
باسلام شرمنده اگرتکرارشد،دیشب ارسال کردم نمدونم رسیده یانه چون جواب نیامده، اون دوتا قابک بالاروبرداشتم فلنچ روبازکردم ولی دهانه دودکش فرقی نکرد بلکه کلاازداخل دستگاه همونجوری تنگه برای همین سرجایش گذاشتم،آیابه یون ربطی نداره
سلام لینک زیر را مطالعه کنید
http://tehrantamirgah.com/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC/
سلام چرا هنگام استفاده از حمام اب مدام سرد وگرم میشود
فلنچ را بر دارید.مقاومت دو سر یون رو اندازه گیری کنید بین 1 تا 4 اهم باشه . وگرنه اونرو تعویض کنید
سلام چشم فکرکردم ارسال نشده وحذف شده،دریچه های پلاستیکی روکه قبلا برداشته شده بود ولی فلنچ رو که برداشتم فرقی نکرد،بلکه مجرای فلنچ بامجرای اصلی دستگاه کلا یک سایزه وهیچ فرقی نکرد،برای همین برگردوندم بجای اولش
سلام .هم قاپک های پلاستیکی رابردارید. هم فلنچ را بردارید تا دریچه دودکش گشادتر گردد.چرا سرجای خودش برگردوندید؟ضمنا یک بار سوالتون رو ارسال کنید کافیه. بعد باید منتظر بمایید تا تایید شده و پاسخ داده شود
باعزض سلام وتشکرازبردباری وراهنمایی های شما بزرگوار،فرمودبن فلنچ روبردارم،قربان اونکه سه تاپیچ داشت بعدازجداکردن لوله دوکش،اونم بازکردم برداشتم ولی اون که کلا ازقسمت داخل همچنان تنگه،بعدگذاشتم سرجای خودش وبستم بنابراین تغییری حاصل نشد،بازم خواهش میکنم راهنمایی بیشترکنین،ضمنا عکس همون قسمت روگرفتم ،اگرمیشدخدمتون ارسال میکردم .این موضوع مربوط به 3روزقبل بودکه مزاحمتان شدم،بازهم ممنونم
موارد متعددی باید بررسی شود. از جمله گیر نکردن فلوسوییچ. اگر چراغها دوتا دوتا روشن است. این مورد وجود دارد. باید فلوسوییچ تعویض گردد. صافی برگشت دستگاه را نیز تمیز کنید
سلام.پکیج مدلl24ffدارم.موقع ک رادیات روشن هست بعد از ی مدت که کار میکنه میبینم رادیات سرده.ولی پکیج درحال کار کردنه.با تغییر دمای رادیات شروع به کار کردن میکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام.
خیلی از این موضوع خوشحال هستیم.
اما در این مورد باید عرض شود که پتانسیومتری روی برد قسمت شوفاژ محکوم به مالفانکشن است. آنرا تعویض کنید
سلام و عرض ادب.
ضمن تشکر از این همه لطفی که در حق ما همکاران تازه کار انجام میدید،بنده به یه مشکلی برخوردم ممنون میشم راهنماییم کنید.
پکیچ ایران رادیاتور مدل ال ۳۶ اف اف وقتی اب گرمو باز میکنیم شمعک عمل میکنه اب گرم میشه.اما هرچی درجه رادیات هارو عقب جلو میکنم اصلا شمعک عمل نمیکنه.رادیاتها هم سرده.هیچ اروری هم نشون نمیده.ممنون میشم راهنماییم کنید.با تشکر
سلام. خواهش میکنم خانم رسالت و وظیفه ما همینه. موید باشید
سلام
امیر آقا ممنون از راهنماییتون
من خانم هستم با راهنماییتون پکیج رودرست کردم
شماره ۴۰۷۰ ارور میزد ممنونم ازتون
سلام مجدد. دودکش را از روی پکیج بیرون بکشید. سپس فلنچ دودکش رو هم بردارید. فلنچ قطعه ایه که میزنند دهانه دود کش تنگ تر میشه
باسلام وتشکرازشما،عرض کنم اون دوتادرپوش هم خیلی وقت قبل توسط سرویسکارمربوه برداشته شد
سلام خدمت شما. دو عدد درپوش پلاستیکی در قسمت بالای پکیج کنار دودکش را که با سه عدد پیچ بسته شده را باز کنید و کنار بگذارید
فشار یا بر انرا روی یک بگذارید. اگر مجدد از شیر اطمینان اب بیرون زد. منبع انبساط انرا بررسی کنید. بالای پکیج پشت دود کش چیزی مانند سر والف دوچرخه بیرون زده انرا بفشارید باید تنها هوا بیرون بزند. اگر چیزی بیرون نزد با تلمیه به اندازه سی دفعه باد بزنید. اما اگر اب هم همراه هوا بیرون زد یا اب خالی اون منبع باید عوض شود
باعرض سلام وخسته نباشید،پکیج ایران…m24ffحدود2/5سال کارکرده،ارور70هم نمیده،فشارآب هم خوبه،ساختمون5واحده همه همین مارکو دارن همزمان نصب شده،هیچکدوم ایرادپیدانکرده،فقط مال ما ایرادپیداکرده،سوال جوابهاوراهنمایی ها رودیدم ولی چیزی دستگیرم نشد،زمانی که مشعل باید روشن بشه(برای آب مصرفی یاگرمایی)فرقی نداره،چندین مرتبه روشن وبلافاصله خاموش میشه،بعدازچندبارتکرار(حتی بعضا تابیش از10مرتبه)بعد مشعل روشن وثابت میشه،لطفاراهنمایی کنین ممنون میشم.”حسن”
این لینک را مطالعه کنبد
http://tehrantamirgah.com/%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%af-%da%af%d8%b1%d9%85-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a7%d8%a8-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac/
سلام . اگر اب مصرفی بسته است. فلوسوییچ گیر کرده انرا عوض کنید
باعرض سلام وخسته نباشید،پکیج ایران…m24ffحدود2/5سال کارکرده،ارور70هم نمیده،فشارآب هم خوبه،ساختمون5واحده همه همین مارکو دارن همزمان نصب شده،هیچکدوم ایرادپیدانکرده،فقط مال ما ایرادپیداکرده،سوال جوابهاوراهنمایی ها رودیدم ولی چیزی دستگیرم نشد،زمانی که مشعل باید روشن بشه(برای آب مصرفی یاگرمایی)فرقی نداره،چندین مرتبه روشن وبلافاصله خاموش میشه،بعدازچندبارتکرار(حتی بعضا تابیش از10مرتبه)بعد مشعل روشن وثابت میشه،لطفاراهنمایی کنین ممنون میشم.”حسن”
سلام.دوست گرامی
پکیجm24ffنصب کردم…که از شیلنگ تخلیش همش آب چکه میکنه وفشار هواش میبرم روی 2.5 بعداز چند ساعت میاد روی صفر علتش اون نشتی اب هست ولی چجور جلو نشتیشو بگیرم..ممنون
سلام ببخشید خواستم بدونم آب گرم رو که باز میکنیم شعله تند تند خاموش و روشن میشه ولی آب رو کامل گرم نمیکنه میشه راهنمایی کنید
سلام
تمام چراقهای 30 40 50 60 70 80 دوتا دوتا باهم چشمک میزنند لطفا علت آن را به من بگین ممنونم
بله رسیده
اگر دمانیز پایین نیامده پتانسویمتر وری برد بررسی شود. و اگر فن دایم کارد است. رله فن روی برد را تعویض کنید
بله با سرویس برطرف میشه
سلام توضیحات بیشتری لطف بفرمایید. اما در صورت دو مبدله بودن شیر برقی را چک کنید
سلام
شبتون به خیر
مشکل پیش اومده اینه که پکیج ظاهرا روشنه اما نه آب گرمه و نه رادیاتورها
و چراغهای 40 و 60 و 80 چشمک زن هست.
چه کار باید بکنم ؟
با سلام و عرض ادب
پكيج منزل بنده مدل M24FF ميباشد
در ظاهز قضيه هيچ اروري ندارد و سيستم آن به درستي كار ميكند
مشكلي كه دارد اين است كه هنگامي شير آب سرد باز ميشود شروع به سوت كشيدن ميكند
و وقتي گرم كردن رادياتورها روشن ميشود صداي رد شدن آب با فشار از خود بلند ميكند
آيا نياز به رسوب گيري و شستشوي مبدل اصلي و ثانويه دارد ؟
با تشكر
با سلام و عرض ادب
پكيج منزل بنده مدل M24FF ميباشد
در ظاهز قضيه هيچ اروري ندارد و سيستم آن به درستي كار ميكند
مشكلي كه دارد اين است كه هنگامي شير آب سرد باز ميشود شروع به سوت كشيدن ميكند
و وقتي گرم كردن رادياتورها روشن ميشود صداي رد شدن آب با فشار از خود بلند ميكند
آيا نياز به رسوب گيري و شستشوي مبدل اصلي و ثانويه دارد ؟
با تشكر
نتم ضعیفه نمیدونم دفعه پیش ارسال شد یا نشد. ببخشید ممنون میشم جواب بدید اینجا نمایندگی نزدیک نیست جایی رو پیدا نکردیم شبا خونه واقعا سرده و دو شبه پکیج رو روشن نمیکنیم
سلام
مدل پکیج l24cf . وقتی رو حالت زمستون تنظیم میکنیم فن خاموش نمیشه و مدام کار میکنه و صداش هم کمی تغییر کرده. دو سه روز پیش که این اتفاق افتاد شب تا صبح پکیج هر چند ثانیه یکبار روشن میشد تا جایی که دما تا 80 درجه رسیده بود وما روی 45 گذاشته بودیم. و رادیاتورها تا جایی داغ بودن که دست میسوخت. بعد از چند ساعت که متوجه شدیم دستگاه رو روشن و خاموش کردیم درست شد ولی فن خاموش نمیشه. ممنون میشم پاسخ بدید.
سلام
پکیج ما دوسه روزه رو حالت زمستون که تنظیم میکنیم صدای فن اون قطع نمیشه و مدام کار میکنه. در ضمن صداش کمی تغییر کرده. روزی که این اتفاق افتاد شب تا صبحش مدام پکیج روشن میشد تا حالتی که دما حدود 45درجه بود تا دمای 80درجه بالا رفته بود و تمام رادیاتورها تا حدی داغ بودن که دست رو میسوزوند بعد از روشن و خاموش کردن درست شد ولی صدای فن قطع نمیشه.
با تشکر از پاسخگویی شما
به دستگاه یک بار آب بدهید در موقع بارگیری آب از پکیج نباید بیرون بزند ابتدا نشتی را برطرف کنید. سپس سوال رو ادامه بدیم برای مشکل سرد و گرم شدن هم این لینک را مطالعه کنید
http://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
سلام
فشار دستگاه رو تا 2 بالا میبرم ولی بعد از نیم ساعت برمیگرده روی 1
رادیاتورها گرمند ولی آب مصرفی سرد و گرم میشه
درهنگام بالا بردن فشار آب از پشت پکیج با شدت بیرون میزنه
چراغ قرمز و 80 بعضی اوقات چشمک زن میشه
مدل دستگاه m24ff و دو ساله استفاده میشه
لطفا راهنمایی کنید
سلام جناب شیخی. فلوسوییچ دستگاهتان معیوب است. زیرا چراغ دوتا دوتا یعنی فلوسوییچ بسته شده و اگر فلوسویچ بدون باز شدن اب بسته شود یعنی فلوسوییچ خراب است و گیر کرده. برای اطمینان یکی از سیم های فلوسوییچ را بکشید اگر چشمک زن دوتا دوتایی قطع شد بدانید بی شک خراب است.
سلام ما در سیستم های گرمایش از کف برند خاصی را پیشنهاد نمیکنیم. اما نحوه اجرای ان بسیار بسیار حایز اهمیت میباشد. بنابراین اجرای انرا به دست شرکتهای مهندسی بسپارید نه صرف اینکه شخصی لوله کشی وارد است . موفق باشید
سلام : برا سیستم گرمایش کف کدام نوع از سیستمها مناسبتر است.
سلام پكيج مدل E24ffمشكل چراغ چشمك زن دوتا دوتا نمايش داده ميشه در هنگام بسته بودن اب و گاهي صداي بلند ،فلوسويچ تازه عوض شده و رسوب گيري انجام شده مشكل اب گرم و گرماي شوفاژ نداريم فقط چراغ ها چرا دوتا دوتا چشمك ميزنند ممنون از راهنمايتون
کار کردن پمپ و فن تا یک زمان اندک مشکلی ندارد. برای خنک کردن مبدل این گار انجام میشه. اما نباید شعله تشکیل شود. اگر شعله تشکیل شود یا شوفاژ یا برد یا فلوسوییچ باید مورد بررسی قرار گیرند
سلام
پکیج مدل ۲۴ ff داریم
وقتی که کلید حالت زمستانی را خاموش میکنم ، دوباره لامپ آن روشن شده و شروع بکار میکند ، اگر چند تا ضربه بزنم ، خوب میشود ، لطفاً علت را توضیح دهید
سلام این قسمت را مطالعه بفرماید
http://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
پکیج های ایران رادیاتور آشغال است از وقتی گرفتم هر چند یکبار خراب است وسایل یدکی انهم موجود نیست.
سلام. خسته نباشید کرمایش رادتور خوبه ولی اب کرم سرد میاد
سلام مغزی پشت شیر برقی را تعویض کنید. در صورت نشت اب به داخل شیر برقی و همچنین سوختن شیر برقی لنرا نیز تعویض کنید
سلام
پمپ پکیج ما از قسمت انتهایی نشتی داره از جایی که سوکت برقی وارد پمپ میشه نشتی آب میده علتش و راه حل بفرمایید،تشکر
دستگاه رو باز کنید سز یون و جرقه زنها رو تمیز کنید. سپس دو عدد درپوش پلاستیکی کنار دودکش را باز کنید کنار بگذارید
سلام خسته نباشید، پکیج مدل 24ff, نه آب گرم و نه گرمای رادیاتورها هیچ مشکلی نداره، ولی هر چند دقیقه یکبار مشعل شروع به جرقه زدن میکنه و روشن نمیشه، حدود 10،20 بار جرقه میخوره تا روشن شه و دوباره بعد چند دقیقه همین اتفاق تکرار میشه
سلام خدمت شما اگر قن دستگاه نکند و این ارور نمایش داده شود بررسی کنید چیزی جلوی چرخش فن را نگرفته است.( مثلا چوبهایی که پرندگان بزای لانه سازی به انجا اورده اند) اگر فن با دست راحت میچرخد اما با فرمان برد نمیچرخد ایرار از رله فن برد است.
ناگفته نماند دستگاه روشن بود سالم بوده فقط فشار بار آب را بالا بردن از تخلیه آب سر ریز شده برق قطع شده بعدش دیگه چراغ مشعل روشن نمیشه و اب گرم نمیشه در صورتی ک فن هم سالمه خروجی هوا هم بازه
سلام پکیج ایران رادیاتور مدل ای 24ff ارور چراغهای 40 60 و 80 میده راه حل رفع عیبش چیه لطفا راهنمایی کنید
سلام چشمک دوتا دوتا در صورتی است که اب مصرفی گرم را باز کنید اگر اب باز نیست اما این چشمک وجود دارد فلوسویچ گیر کرده یکی از سیمهای انرا بکشید اگر درست شد انرا عوض کنید فیلم قطعات پکیج در اینجاامده است
http://tehrantamirgah.com/مخزن-ویدیوهای-اموزشی/ویدیوهای-اموزش-تعمیر-پکیج/
سلام پکیج ما دوتا دوتا چشمک میزنه یعنی درواقع همشون درحال چشمک زدنن و صدای زیادی هم ایجاد کردن.لطفا بگید مشکلش چیه
از باز بودن تمامی شیرهای رفت و برگشت شوفاژ اطمینان حاصل کنید. اگر پکیج شما تک مبدل است و اب مصرفی مشگل ندارید پیچ روی پمپ را باز کنید مقداری اب بیرون میاد نگران نباشید. دستگاه رو خاموش کرده با یک عدد پیچ گوشتی دو سو روتور داخلی پمپ را بچرخانید تا اگر گیرپاچ گرده گیر ان رفع شود. مطمان شوید پمپ میچرخد و سالم است. بعد دستگاه را از با خالی کنید در راه برگشت شوفاژ احتمالا یک صافی برگشت وجود دارد. این صافی را وقتی دستگاه خالی از با است باز کرده تمیز کرده سر جای خود ببندید دستگاهراه مجدد راه اندازی کنید. نحوه خالی کردن اب را در قمست ویدیوهای اموزشی پکیج اورده ایم.
http://tehrantamirgah.com/مخزن-ویدیوهای-اموزشی/ویدیوهای-اموزش-تعمیر-پکیج/
سلام این لینک کاملا توضیح داده شده
http://tehrantamirgah.com/علت-سرد-گرم-شدن-اب-پکیج/
سلام. خسته. نباشد. دستگاه. من. اب. حمام. سرد. میشه. و وقتی دکمه ریست م
یزنم. دوباره. درست میشه. و اب گرم. میکنه
سلام. خسته. نباشد. دستگاه. من. اب. حمام. سرد. میشه. و وقتی دکمه ریست میزنم. دوباره. درست میشه. و اب گرم. میکنه
سلام
اب گرم مصرفى داريم ولى رادياتورا گرم نميشن
فقط در حد يك دقيقه دستگاه كار ميكنه و بعد خاموش و دوباره ب همين روال،هيچ ارورى هم رو دستگاه نشون نميده ولى رادياتور گرم نميشه هوا گيرى هم كردم، مشكل از كجاس؟؟
سلام خدمت شما کنار دودکش دو عدد درپوش پلاستیکی به رنگمشکی با سه عدد پیچ چهارسو بسته شده اند. انهارو باز کرده کنار بگذارید و دستگاه را مجدد ریست کنید
سلام خسته نباشین آقا پکیج ما ارور ۷۰ ۸۰ میده تعمییرکارم آوردیم درستش کرد اما فردا دوباره خراب شد.
هرچی رست میکنم روشن نمیشه
روشنم که میشه بعد چند دقیقه خاموش میشه
فشارش از ۲بار میاد رو۱بار
سلام این نوع پکیج ایران رادیاتور دارای دودکش دوجداره میباشد. از یک تکنسین برای این امر کمک بخواهید
سلام
مکش هوا در پکیج m24ff از کجاست؟
ایا میتوان کل پکیج را در یک کابینت محبوس نمود (غیر از لوله خروجی دود که بیرون میرود) و با یک لوله خرطومی هوای بیرون را به داخل کابینت داد. چون پکیج داخل ساختمان هست و صدای آن اذیت کننده و بالتبع اکسیژن محیط را هم کم میکند
ممنون
سلام دو عدد سنسور(ntc) توی پکیج شما نزدیک بهم وجود داره. فیش ان دوتا رو جا ب جا کنید. نتیجه را گزارش کنید. شکل سنسور توی این لینک وجود داره
http://tehrantamirgah.com/روش-تست-ntc-پکیج/
با سلام پکیج مدل m24ffدر حال کردن ناگهان ارور 50 70 80 چشمک زن داده و دیگر روشن نمیشود چه باد کرد
سلام ۵۰۷۰ ۸۰ مربوط با ان تی سی شوفاژ است ارنا تعویض کنسد مشکل برطرف میشه
برای تغییر از به حالت زمستانی ابتدا اگر شیرهای زیر پکیج یا شیر های مربوط ب رفت و برگشت رادیاتور بسته است رو باید باز کنید. اگر دستگاه تک مبدل هست حتما پیچ روی پمپ رو باز کنید با پیچ گوشتی بچرخونید که اگر گیر پاچ است گیر ان برطرف شود.
سلام
پکیج مدل m24cfهست ،وقتی شوفاژ روشن میکنیم ارور ۵۰۷۰۸۰و ۶۰۷۰و۴۰۸۰ میده،رسوب گیری شد وفلوسوییچ تعویض شد ولی باز ارور میده،ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام
هنوز هوا داخل رادیاتور وجود داره. باز هوا گیری را درست و صحیح انجام دهید
سلام
من امروز میخواستم از حالت تابستانی به حالت زمستانی تغییر بدم بعد از این که چرخوندم سیستم به کلی بهم ریخت و فقط زده off
و اب هم گرم نیست باید چیکار کنم
اگر شدای شر شر اب شنیده میشود. هموز داخل رادیاتور هوا وجود دارد. از طریق شیر هواگیری بالای هر یک از شوفاژها هوای انرا خارج کنید. منتظر باشید. اب مخلوط هوا خارج شود. اجازه دهید یک لیوان اب هم بعد از ان بدون هوا خارج شود
سلام
من امروز خواستم شوفاژها را هواگیری و روشن کنم بعد از هواگیری که فشار و به یک و نیم رساندم از داخل رادیاتور چند بار صدای پر شدن آب می امد آیا این طبیعیه .؟
سلام این لینک را مطالعه کنید http://tehrantamirgah.com/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC/
با سلام خدمت شما. حتما منعکس میکنیم
جهانفر از مشهد مقدس
با سلام ازآنجایی که قیمت دستگاه گران شده متاسفانه کارکرد زیر یکسال است تعمیر کار می آوریم خون بابایشان را میگیرند ما که وارد نیستیم حداقل کارخانه تا 3 الی 5 سال ضامن قطعه کند و تعمیر کار پول ایاب وذهاب بگیرد.باتشکر
سلام و وقت بخیر.یه پکیج ایران رادیاتورM24ffداریم که شعله بعد از باز کردن آب روشن میشه بعد خاموش میشه بعد روشن میشه دوباره خاموش و هی ادامه داره
سلام
اون فشار اب پکیج است. مراحل زیر را دنبال کنید:
1 ورودی اب سرد به پکیج را ببندید
2 شیر اب گرم ظرفشویی را باز کنید
3 شیر زیر پکیج ( شیر پرکن همان شیری که وقتی فشار اب را میخواهیم بالا ببریم ) را باز کنید
بدین ترتیب فشار عقربه از روی 3 پایین می اید روی 1 که رسید شیر را ببندید.
سلام. پکیج ایران رادیاتور مدل M24FF ؛ فاقد نمایشگر و اسکرین ؛ هیچ ارور خاصی نمایش داده نمیشه فقط اون قسمت که مربوط به فشار هوا هست ؛ روی 3 هست و از شلنگ پکیج آب نشت میکنه. یه شلنگ که یه سرش رفته به پکیج یه سرشم خالیه تو هوا.
سلام خدمت شما. در این مورد رد صورت نداشتن ارور خاصی شیر موتوری را بررسی کنید
سلام من یک پکیج ایران رادیاتور مدل ۲۴ دارم که وقتی اب گرم مصرفی رو باز میکنم اب گرم نمیشه چراغ های برد روشن میشه دوتا دوتا یعنی برد فرمان اب گرمو میگیره ولی اب سرد میباشد خیلی ممنون میشم علتشو بگید.
سلام پیچروی پمپ رو باز کنید با یک عدد پیچ گوشتی دوسو روتور داخلی پمپ رو بگردونید این عمل رو زمانی انجام دهید که پکیج را روی حالت زمستانی گذاشته اید اگر پمپ راه افتاد ودرست شد که هیچ اگر مجدد از حرکت ایستاد و تنها با حرکت پیچگوشتی شما راه افتاد بدانید روی پمپ یک عدد خازن وجود دارد انرا تعویض کنید. اگر غیر از اینها بود درب روی برد را باز کنید و روی رله های سیاه رنگ مکعبی شکل روی برد زمانی که دستگاه کاملا خاموش است با پیچ گوشتیچند ضربه ارام بزنید دستگاه را راه اندازی کنید اگر درست نشد اینها تنها کاری بود که شما میتوانید انجام دهید. توضیح تخصصی تر اینکه برق سر پمپ را چک کنید باید ۲۲۰ ولت باشد اگر بود پمپ خراب است اگر نبود رله پمپ روی برد را تعویض کنید
سلام. مشکل گرمایش و اب گرممصرفی ندارید؟ اگر ندارید بایستی بررسی شود که صدا از کجاست؟ در این حالت معمولا صدا یا از پمپ یا از فن میباشد. دقت کنید بفرماید از کجاست تا دقیقر راهنمایی کنم
با سلام پکیج ما بدجوری صدا میده با صدای تند اصلا اروم نمیشه هر لحظه کار میکنه اصلا واینمیسته
سلام پمپ پکیج من کارنمی کنه لطفا راهنمای کنید تومنطقه محروم هستم سرویس کاروارد ندارن
سلام. این ارور اتصال کوتاه شدن سنسور اب مصرفی است اول انرا تعویض کنید. شیر موتوری رو هم یک نگاهی بندازید
سلام علت ارور ۵۰و ۷۰ و اینکه شوفاژ گرم میشه ولی اب گرم حمام نه
mrc az rahnamaiton?
داششش ممنون از راهنمایت?
تعویضش فلوسوییچ بایستی توسط تعمیرکار زبده انجام شود . اما توضیح اینکه معمولا تو بلوک سمت راست ابتدای ورودی اب سرد پکیج قرار داره. پکیج های مختلف فلوسویچ های مختلفی دارند. دستگاهتون چیه؟
سلام وقتتون بخیر. اینکه فرمودید فلوسوییچ گیرکرده یا کلا خرابه وباید تعویض بشه میشه توضیح بدید کجاست و چطوری میشه تعویضش کرد؟ ممنون
مشکل عیب یابی شعله حین کار. بهتر است دو عدد قاپک پلاستیکی بالای پکیج بقل دودکش رو باز کنید.
سلام/پكيج مدل L28FF
EN483
پيام
E2 R ميده!مشكل چييه
سلام . ورودی اب سرد را ببدید.شیر پرکن را باز کنید داخل انرا از رسوب پاک کنید با چکش چند ضربه به محل بسته شدن شیر پرکن بزنید. شبر پزکن را سر جای خود ببندید. ورودی اب سرد را باز کنید. فشار روی یک اومد ببندید دستگاه را راه اندازی کنید
خطای ۴۰ ۷۰ فشار روی صفر هست هر کاری میکنم فشار آب بالا نمیاد مخزن انبساط رو هم باد کردم و شیر زیر پکیج رو هم باز کردم ولی فشار همچنان صفره؛ریست که میکنم وقتی شروع میکنه به پر کردن فشار شیر قرمز رو میبندم عقربه فشار سنج حرکت نمیکنه؛لطفا جوابم رو بدید؛۰۹۱۵۹۳۶۴۷۷۸
اون شیر مخصوص پر کردن اب داخل دستگاه میباشد. باید باز کنید و متتظر پر شدن اب باشید. اگر نشد داخل این لینک سوال کنید تا راهنمایی بیشتر انجام بشه. سلام لینک مطرح کردن سوال: http://tehrantamirgah.com/تعمیرات-پکیج/#comments
در خصوص ارور ۴۰ ۷۰
یک شیر آبی بزرگ هست که مخصوص قطع آب خروجیه فک کنم چون باز و بست که میکنم بی تاثیره
شیر آبی دیگه هم وجود نداره
به احتمال بسیار قوی فلوسوییچ شما یا گیر کرده یا کلا خرابه و باید تعویض بشه
با تشکر از راهنمایی شما ??
شیر آب گرم رو هم که باز میکنم مشعل روشن نمیشه. حتما باید ولوم رادیاتور رو بپیچونم تا مشعل روش بشه
سلام خیلی خوشحال شدم ?? از اینکه خودتون تونستید انجام بدید. وقتی ولوم ابمصرفی رو بپیچونید مشعل روشن نمیشه مگر شیر ابگرم باز بشه. ایا بعد از پیچوندن ولوم ابمصرفی وقتی شیر ابگرم را باز میکنید، بازهم مشعل روشن نشده و اب سرد است؟
با تشکر از شما. سنسور ntc را خریداری کردم و تعویض شد. و دستگاه دیگه ارور نمیده و روشن میشه. ولی ولوم آب مصرفی رو که میپیچونم هیچ اتفاقی نمییوفته. برای اینکه مشعل روشن بشه باید ولوم رادیاتور رو بپیچونم. این مشکل از چیه چون هیچ کد خطایی نمیده؟
این مطلب را مطالعه کنید اگر اوکی نشد داخل ایمیل بفرمایید بفرستم
http://tehrantamirgah.com/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b3%d8%aa-ntc-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac/
با سلام ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ دارم. سنسور ntcکجای پکیج عکسش رو بزارید
مدل m24cf ایران رادیاتور.
لطفا اگه امکانش هست عکس بذارید یا به ایمیلم ارسال کنید با تشکر
سنسور مدار شوفاژ خراب است.
سلام مدل های مختلف پکیج انتیسی مختلف در جاهای مختلف دارند. مدل پکیجتون چیه؟
مربوط به عدم تشکیل شعله است. روش رفع این عیب در همین قسمت همانند ارور ۷۰ ۸۰ میباشد.
با سلام ارور 50 70 80 دارم. سنسور ntcکجای پکیج عکسش رو بزارید
در پکیج L36FF EN 483 ایراد E2
سلام. چند وقت پیش پمپ دستگاه ما ایراد پیدا کرد که تعویض کردیم. الان هم وقتی حمام هستم، چند دقیقه بعد دیگه آب گرم نمیشه و چراغهای ۵۰ ۷۰ ۸۰ روشن میشه. تو این بالا دیدم نوشته مدار برگشت خراب است تعویض کنید. یعنی چی؟
سلام ایا اروری هم وجود داره؟ خیلی عوامل زیادی وجود داره توی قسمت چرا اب مصرفی گرمنمیشود مطالعه کنید.
سلام خسته نباشید ، چراخ مشعل پکیج روشن نمیشه ، البته خیلی وقت بود خونه نبودیم ۱۰ روز میشه ، مسییر گاز رو چک کردم گاز هست ، ریست هم کردم ، خاموش روشن هم کردم ، ولی آب گرم اصلا نمیده مدل ام ۲۴ اف اف بدون مانیتور ممنون میشم کمکم کنید
سنسور شوفاژ رو تعویض کنید
ارور ۵۰ ۶۰ چشمک زن دلیلش چیه
پکیج مدل m44ff هنگامی که روشن میشود با ارور ۴۰.۶۰.۸۰ روبرو میشویم. لطفا راهنمایی کنید